“Σχέσεις Οργής” με την Άννα Βαγενά τη Δευτέρα στο Παπαστράτειο

Στο Αγρίνιο, στο Παπαστράτειο Θέατρο, θα παρουσιάσει, τη Δευτέρα 12/3/2012, η Άννα Βαγενά την καινούργια της παράσταση με τίτλο “Σχέσεις Οργής”. Το έργο, που είναι βασισμένο στο γνωστό μυθιστόρημα της Φρίντας Μπιούμπι, αγγίζει σύγχρονα κοινωνικά θέματα και παίζεται με μεγάλη επιτυχία αυτόν τον καιρό στην Αθήνα.

Παράλληλα, η Άννα Βαγενά τιμώντας το κοινό της περιφέρειας, που επανειλημμένως της έχει αποδείξει την αγάπη του, αποφάσισε να δώσει κάποιες επιλεγμένες παραστάσεις εκτός Αθηνών. Έτσι θα βρίσκεται στο Αγρίνιο, στο Παπαστράτειο Θέατρο, τη Δευτέρα 12/3/2012.

Πρόκειται για μια αληθινή ιστορία, μια ιστορία της διπλανής μας πόρτας, που δεν πρέπει να μένει στη σιωπή. Ένα έργο βαθειά ανθρώπινο που συγκλονίζει!!! Η ιστορία μιας οικογένειας που δοκιμάζεται από το πάθος του πατέρα για τη μικρή του κόρη και την καταστροφή που αυτό το πάθος φέρνει στις ζωές όλων. Όπως σημειώνει και η κριτική “πρόκειται για καλό κοινωνικό θέατρο απ’ αυτά που μένουν στο μυαλό και ανοίγουν μεγάλες συζητήσεις”.

Συνεχίζοντας, λοιπόν, μετά τη θριαμβευτική πορεία της παράστασης “Το γάλα”, που παίζεται για πέντε συνεχή χρόνια, την προσπάθειά της η Άννα Βαγενά να αγγίξει σύγχρονα κοινωνικά θέματα, καταπιάνεται στην καινούρια της παράσταση με το τόσο σοβαρό θέμα της ενοδοικογενειακής βίας και των αιμομικτικών σχέσεων που δυστυχώς αφορούν, σύμφωνα με έρευνες, το 30% των ελληνικών οικογενειών.

Διανομή (με σειρά εμφάνισης):
μάνα: Άννα Βαγενά,
πατέρας: Πασχάλης Τσαρούχας,
κόρη: Κατερίνα Θεοχάρη
γυιός: Δημήτρης Πατσής,
(Β΄διανομή: Κωνσταντίνος Συνετός)

Θεατρική διασκευή : Γιάννης Τσίρος – Άννα Βαγενά
Σκηνοθεσία:Άννα Βαγενά
Σκηνογραφία:Δημήτρης Πρέβε
Φωτισμοί : Βλάσης Σκουλής
Μουσική & μουσική επιμέλεια : Γιάννης Καραγιάννης
Βοηθός σκηνοθέτη:Γιασεμί Κηλαηδόνη

ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΕΙΟ
ΔΕΥΤΕΡΑ 12 ΜΑΡΤΙΟΥ
ΑΠΟΓ. 6.30 ΚΑΙ ΒΡΑΔΥΝΗ 9.00
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ : 20ΕΥΡΩ ΚΑΙ 15ΕΥΡΩ (φοιτητικό, μαθητικό, ανέργων ΟΑΕΔ και συνταξιούχων άνω των 65ετών).

Αποσπάσματα κριτικών για την παράσταση

“Σχέσεις Οργής”Η θεατρική διασκευή του Γιάννη Τσίρου.
Διεισδυτική με μέτρο, χωρίς φανφάρες και υπερβολές σε ένα τόσο ευαίσθητο κείμενο…
Χρεώνουμε την επιλογή φυσικά στην Άννα Βαγενά, η οποία μας έμαθε και
μας γνώρισε το κοινωνικό θέατρο με όλες τις προεκτάσεις του. Κανονικά θα έπρεπε τα γυμνασιόπαιδα να στέλνονται με διαταγή διευθυντή….. Δείτε την παράσταση οπωσδήποτε, με η χωρίς παιδιά. Πρόκειται για καλό «κοινωνικό θέατρο» από αυτά που μένουν στο μυαλό και ανοίγουν μεγάλες συζητήσεις…..
Kulturosupa.gr

Ολοκληρωμένη παράσταση συνόλου οι ”Σχέσεις Οργής”, θεατρική διασκευή του βιβλίου της Φρίντας Μπιούμπι, σε σκηνοθεσία της Αννας Βαγενά. Τέσσερις καλοδουλεμένοι ηθοποιοί με υψηλή επαγγελματική συνείδηση σε μια διασκευή ( Γιάννης Τσίρος, Αννα Βαγενά), χωρίς κοιλιές και περιττές φλυαρίες, που κινήθηκαν επί της ουσίας στο εμπνευσμένο πολλαπλό σκηνικό του Δημήτρη Πρέβε, εξυπηρετούμενο από τους φωτισμούς του Βλάση Σκουλή, στοχεύοντας στο δράμα κι όχι στο εφετζίδικο μελόδραμα. Προσωπικά γοητεύτηκα.
Αχιλλέάς Ψαλτόπουλος – Εφημερίδα ” Αγγελιοφόρος θεσσαλονίκης”

Η Άννα Βαγενά «το ‘χει» να ερμηνεύει δράματα, ο Πασχάλης Τσαρούχας κανονικός… τρελός με μάτι που γυαλίζει, ο «γιος» και «πατροκτόνος» Δ. Πατσής έντονα θεατρικός, το «θύμα» Κ. Θεοχάρη είναι συγκλονιστική ιδίως στον ξεπεσμό της «κόρης». Ποιο είναι το μήνυμα της παράστασης; Μια κλασική περιγραφή του συνήθως συμβαίνοντος που όμως δείχνει τη σημασία του να μιλά η μάνα, να μιλούν τ’ αδέρφια, να μην μένει το κακό μυστικό καλά κρυμμένο και καταστρέφονται οριστικά και αμετάκλητα ζωές. Μοιάζει απλό αλλά στο λαβύρινθο της ανθρώπινης ψυχολογίας είναι εξαιρετικά σημαντικό.
Με άλλα λόγια, οι σχέσεις στοργής δεν απέχουν πολύ από τις σχέσεις οργής –γι’ αυτό «μάνα μίλα»…
Τhinkfree.gr

Πολύ δυνατή η σκηνοθεσία της Άννας Βαγενά, με τη δράση να εξελίσσεται όχι μόνο μέσω διαλογικών σκηνών, αλλά και μέσω αφήγησης και μονολόγων των ηρώων. Πολύ καλή η Κατερίνα Θεοχάρη (κόρη), η Άννα Βαγενά εξαιρετική όπως πάντα ερμήνευσε το ρόλο της μητέρας με εσωτερικότητα και δύναμη, ενώ συγκλονιστικός ήταν ο Πασχάλης Τσαρούχας, ο οποίος αναμετρήθηκε με τον πάρα πολύ δύσκολο και απαιτητικό ρόλο του πατέρα.
Δελίνα Βασιλειάδη film noir