“Να είναι φτηνή η βενζίνη….”

Στο διακομματικό κάλεσμα που απηύθυνε η Ν. Φούντα σε όλους τους Βουλευτές των νομών Αιτωλ/νίας, Ιωαννίνων, Άρτας, Θεσπρωτίας, Πρέβεζας και Αχαΐας, ώστε να λάβει επιτέλους η πολιτική ηγεσία των αρμόδιων Υπουργείων το μήνυμα, ότι η ενίσχυση των υποδομών και η ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας δεν μπορούν να περιμένουν (με αφορμή το γεγονός ότι η σιδηροδρομική επέκταση στο Δυτικό Άξονα μετατίθεται για το 2050) ανταποκρίθηκαν οι βουλευτές: Δημήτριος Τσουμάνης Ν.Δ. Πρέβεζας, Μιχάλης Κασσής ΠΑΣΟΚ Ιωαννίνων και Νίκος Τσούκαλης ΔΗΜ.ΑΡ. Αχαΐας.

Ειλικρινά δεν ξέρω πόσο μπορούν να πιέσουν οι βουλευτές και πόση αποτελεσματικότητα έχουν οι ερωτήσεις τους στη βουλή. Πάντως κατά ένα παράδοξο τρόπο η πλεινότητα των βουλευτών τόσο στην Αιτωλοακαρνανία, όσο και στους γειτονικούς νομούς της Δυτικής Ελλάδος (Άρτα, Πρέβεζα, Λευκάδα) δεν δείχνουν να πιέζουν για τις απαρχαιωμένες υποδομές της περιοχής. Και βέβαια τώρα που τα οικονομικά είναι δύσκολα, ίσως έχει λογική εξήγηση το μειωμένο ενδιαφέρον, αφού δύσκολα θα γίνει κάτι. Όμως και τα χρόνια που λεφτά υπήρχαν δεν υπήρξε ενδιαφέρον ούτε κάν για τους σχεδιασμούς των μεγάλων έργων… Εντωμεταξύ θα πρέπει να δούμε ότι σε θέματα υποδομών τα Γιάννενα μοιάζουν να βουλεύονται από την κατάσταση με τη δημιουργία της Εγνατίας Οδού… και τη μελλοντική μεν αλλά γρηγορότερη προώθηση της Σιδηροδρομικής Εγνατίας με αποτέλεσμα στον Δυτικό Άξονα από τα Γιάννενα μέχρι το Αντίρριο να δημιουργείται ένα “κενό” και σε υποδομές και στο μέτωπο των διεκδικήσεων.

Πάντως κι ο σιδηρόδρομος εν προκειμένω στην Ελλάδα είναι πονεμένη περίπτωση, γιατί εκτός από τους βουλευτές που ψήφιζαν διαχρονικά υπερ των επιδοτήσεων των Κτελατζήδων, θα θυμηθώ και μια ατάκα (που δείχνει την κυρίαρχη νοοτροπία) που είχα ακούσει σε ένα δημοτικό συμβούλιο στο Αγρίνιο “να είναι φτηνή η βενζίνη και να πηγαίνουμε με το αυτοκινητάκι μας όπου θέλουμε”…

Δ.Π