Στη βουλή τα οξυμμένα προβλήματα στη λειτουργία του Μουσικού Σχολείου Αγρινίου

Οι βουλευτές του ΚΚΕ Νίκος Μωραΐτης, Λιάνα Κανέλλη και Νίκος Καραθανασόπουλος κατέθεσαν στην βουλή ερώτηση προς το Υπ. Παιδείας σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η σχολική κοινότητα του Μουσικού Σχολείου Αγρινίου.

Αναλυτικά:
Σοβαρό πρόβλημα έχει δημιουργηθεί στο Μουσικό Σχολείο Αγρινίου εξαιτίας των μεγάλων ελλείψεων καθηγητών μουσικής παιδείας, βιβλίων μουσικής παιδείας, Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών για τα μαθήματα μουσικής παιδείας καθώς και της μη επίλυσης του προβλήματος της σίτισης και μεταφοράς των μαθητών. Οι μαθητές και οι γονείς τους είναι ανάστατοι και προχωρούν σε κινητοποιήσεις, καθώς συμπληρώνονται τρείς μήνες από την έναρξη της σχολικής χρονιάς και το σχολείο υπολειτουργεί, εξαιτίας της αδιαφορίας του υπουργείου. Ύστερα και από αυτές τις εξελίξεις και με δεδομένες τις μεγάλες περικοπές σε σίτιση, μεταφορά, εκπαιδευτικό προσωπικό, η κατάσταση έχει φτάσει σε οριακό σημείο.

Αυτή η κατάσταση επιβεβαιώνει τις εκτιμήσεις του ΚΚΕ ότι η κυβέρνηση υλοποιεί την πολιτική κεφαλαίου – ΕΕ για την υποβάθμιση, τη συρρίκνωση, ακόμη και το κλείσιμο των Μουσικών Σχολείων. Η πολιτική αυτή στοχεύει στο να αφαιρεθεί κάθε ίχνος μαζικής δημόσιας μουσικής παιδείας και στο να εγκλωβιστούν από νωρίς οι μουσικοί στις δαγκάνες των χορηγών.Επανειλημμένα το ΚΚΕ έχει αναδείξει και στη Βουλή τις χρόνιες ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό και υποδομές, με τις οποίες λειτουργούν τα Μουσικά Σχολεία χρόνια τώρα. Η μοναδική φιλολαϊκή λύση είναι μια αναβαθμισμένη αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν μουσική εκπαίδευση που θα είναι στοιχείο της γενικής παιδείας. Οι ανάγκες πρέπει να καλυφθούν με μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού και με τη μονιμοποίηση των συμβασιούχων, χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
Με βάση τα παραπάνω, ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο Υπουργός τι μέτρα προτίθεται να πάρει, ώστε:
• Να προχωρήσει σε προσλήψεις του απαραίτητου προσωπικού καλύπτοντας όλες τις τρέχουσες μουσικές ανάγκες με βάση το αναλυτικό πρόγραμμα, καθώς επίσης να χρηματοδοτηθεί επαρκώς από τον κρατικό προϋπολογισμό για την αγορά βασικών στοιχείων υλικοτεχνικής υποδομής.
• Να λυθούν τα προβλήματα της μεταφοράς και σίτισης των μαθητών.