Η Ναύπακτος βούλιαξε το τετραήμερο του Πάσχα

Η Τουριστική Προβολή της περιοχής μας ήταν το ζητούμενο κάθε δημοτικής αρχής. Ο Δήμος Ναυπακτίας ξεκίνησε πέρυσι με σεμινάρια επιμόρφωσης των επαγγελμάτων που ασχολούνται με τον Τουρισμό και με συνεχείς δημοσιεύσεις στον Τύπο πανελλήνιας εμβέλειας, αλλά και σε τουριστικά περιοδικά εντός και εκτός Ελλάδας. Επικοινωνήσαμε με σχολικές διευθύνσεις στο μεγαλύτερο μέρος της Ελλάδας, για τα φυσικά, ιστορικά και πολιτιστικά πλεονεκτήματα της Ναυπάκτου, επισημαίνοντας τις υψηλές επιπέδου υπηρεσίες των επιχειρήσεων.
Φέτος για πρώτη χρονιά φτάσαμε τους στόχους που είχαμε θέσει για το Πάσχα. Ρεκόρ όλων των εποχών σημειώθηκε την Μ. Παρασκευή στο λιμάνι, όπου περισσότεροι από 12 χιλιάδες κόσμου παρακολούθησε το έθιμο με τις φωτιές στους προμαχώνες μαζί με το πέρασμα των επιταφίων.
Όμως τουρισμός δεν σημαίνει μόνο διαφήμιση, προβολή και πωλήσεις. Είναι όλα αυτά μαζί, όπως και οι άνθρωποι του τουρισμού που εμπλέκονται, σε μια πολύ δύσκολη οικονομικά συγκυρία ιδιαίτερα σημαντική στις μέρες μας. Το ρεύμα αυτό που έχει ξεκινήσει σίγουρα θα συνεχίσει, αλλά υπάρχουν ακόμα ζητήματα συμπεριφορών όχι μόνο των επιχειρηματιών αλλά και της κοινωνίας, που πρέπει να συζητηθούν προκειμένου να υπάρξει ενιαίος και σοβαρός βηματισμός.
Στις 12/4 συμφωνήθηκε ο σχεδιασμός συντονισμένων ενεργειών για την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής τέθηκαν οι βάσεις για συνέργειες μεταξύ του Δήμου Ναυπακτίας, της Γέφυρας «Χαρίλαος Τρικούπης» και ενός κύκλου ξενοδόχων, ότι για την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής, χρειάζεται σαν βάση ένας κώδικας εθελούσιας αυτοδέσμευσης για παροχή ποιοτικών υπηρεσιών.
Δεν είναι τυχαίο που δημοσιεύματα μας έχουν την Ναύπακτο και την Ναυπακτία για την επόμενη δεκαετία, τον νούμερο Ένα ανερχόμενο τουριστικό προορισμό.

Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ Δ.ΚΑ.Κ.Κ.Υ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΑΠΤΗΣ