Ιόνια Οδός: Χωρίς ΣΕΑ μέχρι τον Μάρτιο, προσπάθεια για τα πρατήρια καυσίμων

Χρονιά παράδοσης των μεγάλων αυτοκινητόδρομων είναι το 2017. Μπορεί στη συνείδηση του κόσμου οι πολυετείς καθυστερήσεις στα έργα να κλόνισαν την αξιοπιστία των εξαγγελλόμενων χρονοδιαγραμμάτων, ωστόσο πλέον δεν υπάρχει απολύτως κανένα περιθώριο επέκτασης των χρονοδιαγραμμάτων. Σχεδόν το σύνολο των δρόμων θα παραδοθεί στην κυκλοφορία έως τα τέλη Μαρτίου, ενώ τα μικρά εναπομείναντα τμήματα θα ολοκληρωθούν τον Αύγουστο.

Αναφορικά με την Ιονία Οδό σύμφωνα με το kathimerini.gr τον Μάρτιο δεν θα παραδοθεί στην Ιονία Οδό κανένας από τους 5 σταθμούς εξυπηρέτησης αυτοκινήτων (ΣΕΑ) του άξονα, ωστόσο καταβάλλεται προσπάθεια να λειτουργούν τουλάχιστον επαρκή πρατήρια καυσίμων, ώστε να μην επαναληφθούν φαινόμενα… Εγνατίας Οδού.

Σχετικά με την υπόλοιπη πρόοδο του έργου η εικόνα στον αυτοκινητόδρομο Αντιρρίου – Ιωαννίνων δείχνει να έχει αλλάξει σημαντικά το τελευταίο έτος, χάρη και στις… μισθώσεις γης από την ίδια την ΤΕΡΝΑ (1.746 στρέμματα από 363 ιδιοκτήτες). Τα προβλήματα παραμένουν σε τρία σημεία, όπου καθυστέρησαν οι απαλλοτριώσεις: Στα πρώτα δέκα χιλιόμετρα του έργου, στην περιοχή Ρίζας, πριν από τη σήραγγα της Κλόκοβας. Στην περιοχή Κρίκελλου (105-108ο χλμ.), όπου τα κακά εδάφη περιορίζουν τις δυνατότητες επιτάχυνσης των εργασιών (το πιθανότερο είναι η κυκλοφορία για 3 χλμ. να διοχετεύεται στον ένα κλάδο). Και στην περιοχή του στρατοπέδου Παπαγεωργίου (185-187ο χλμ.), όπου ακόμα δεν έχουν ολοκληρωθεί οι απαλλοτριώσεις.

με πληροφορίες από kathimerini.gr