Ο ΣΥΡΙΖΑ με τα λόγια έχτισε και τη σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια

Ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ “βάφτισε” τη συντήρηση του οδικού δικτύου… σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό(!)
Η απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Υπ. Οικονομίας και Ανάπτυξης Αλ. Χαρίτση σχετικά με τη δέσμευση 35,5 εκατ. ευρώ στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων για τη συντήρηση και άρση της επικινδυνότητας σε τμήματα του Εθνικού Οδικού Δικτύου στους τρεις νομούς της Δυτικής Ελλάδας είναι πολύ συγκεκριμένη και βασιμένη σε σχετική πρόταση της Περιφέρειας Δυτ. Ελλάδας – απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου.

Παρ’ όλα αυτά η χθεσινή ανακοίνωση της Νομαρχιακής Οργάνωσης Αιτωλοακαρνανίας του ΣΥΡΙΖΑ -ω του θαύματος- αναφέρει ότι “δεσμεύτηκε το προαναφερόμενο ποσό μεταξύ άλλων για την σύνδεση της πόλης του Αγρινίου με την Ιόνια οδό (που οι προηγούμενες κυβερνήσεις “ξέχασαν” να εντάξουν)”. Δηλαδή μας λένε τα στελέχη του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ πως μια τόσο σημαντική απόφαση για ένα τόσο σημαντικό έργο, άφησαν η κυβέρνηση, οι υπουργοί και οι τοπικοί βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ να την ανακοινώσουν τα φαιοκόκκινα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ εδώ στο Αγρίνιο…

Βγαλμένη από την εποχή του Μαυρογιαλούρου και τον πολιτικό αναλφαβητισμό του ΣΥΡΙΖΑ, η ανακοίνωση της Νομαρχιακής Οργάνωσης της Αιτωλοακαρνανίας του κυβερνώντος κόμματος έρχεται για ακόμη μια φορά να προκαλέσει το λαϊκό αίσθημα, αφού λέει ψέματα! Όχι μόνο η ανακοίνωση και η απόφαση του Υπουργείου δεν αναφέρουν πουθενά το έργο της σύνδεσης του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό, αλλά ούτε και η απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου που καταγράφει αναλυτικά τα έργα που προτάθηκαν. Ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ είναι φανερό ότι διακατέχεται από ανυπομονησία. Η πρεμούρα του μάλιστα τον οδηγεί σε γκάφες ολκής. Είναι χαρακτηριστικό ότι τοπικός ΣΥΡΙΖΑ σπεύδει να σημειώσει πως απαντά με έργα… τη στιγμή που τα έργα αυτά θα ολοκληρωθούν στην καλύτερη των περιπτώσεων σε δύο-τρία χρόνια. Ας σημειωθεί δε παρενθετικά ότι το Πρόγραμμα Δημοσίων δεν εξασφαλίζει με βεβαιότητα την απρόσκοπτη χρηματοδότηση έργων, αφού οποιαδήποτε απόκλιση της χώρας από τους δημοσιονομικούς στόχους (υψηλά πρωτογενή πλεονάσματα για επόμενα χρόνια) θα έχει αυτό ως “θύμα”. Βεβαίως η απόφαση του Υπ. Οικονομίας και Ανάπτυξης είναι σημαντικότατη για την περιοχή μας, όμως σε ποια άλλη Περιφέρεια θα δίνονταν τόσα χρήματα για τη συντήρηση του οδικού δικτύου, αν όχι στην Δυτική Ελλάδα και την Αιτωλοακαρνανία; Μήπως θα δίνονταν στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας που έχει 570 χλμ. αυτοκινητοδρόμων; Βεβαίως ο ΣΥΡΙΖΑ δικαιούται να ομιλεί για την εγκατάλειψη της περιοχής από τις προηγούμενες κυβερνήσεις, επιλέγει όμως εν έτει 2017 να νομίζει πως απευθύνεται σε ιθαγενείς και χαχόλους, πανηγυρίζοντας για έργα που ακόμη δεν ξεκίνησε η υλοποίησή τους… Για πολλοστή φορά τα τοπικά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ ζητούν το χειροκρότημα πριν την παράσταση… Και επειδή το μέλλον δεν μπορούμε να το προδικάσουμε, δεν αποκλείεται η παρούσα Κυβέρνηση και τη σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό να υλοποιήσει και άλλα πολλά έργα. Μέχρι τότε ας τα κυβερνητικά στελέχη ας μην έχουν απαιτούν εύσημα εκ των προτέρων.

Όσον αφορά τα χειροπιαστά πράγματα και όχι τα “ανώγια” του ΣΥΡΙΖΑ ακολουθεί η λίστα των έργων που προτάθηκαν από το Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτ. Ελλάδας και εντάχθηκαν στο ΠΔΕ από τον Υπ. Οικονομίας και Ανάπτυξης, καθώς και οι σχετικές αποφάσεις.

ΝΕΑ ΕΡΓΑ
1)ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ Ε.Ο. ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ – ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ (Αντίρριο – Μεσολόγγι- Αγρίνιο – Αμφιλοχία – Μενίδι) 6.000.000€
2)ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ – ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ Ε.Ο. 42 “ΑΜΦΙΛΟΧΙΑ – ΒΟΝΙΤΣΑ – ΛΕΥΚΑΔΑ” & των Οδικών τμημάτων”ΒΟΝΙΤΣΑ – ΑΚΤΙΟ” & ”ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ – ΑΚΤΙΟ” 4.000.000€
3)ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ – ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ Ε.Ο. 38 “ΑΓΡΙΝΙΟ – ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ” & “ΑΓΡΙΝΙΟ – ΘΕΡΜΟ” 2.500.000€
4)ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ – ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ Ε.Ο. 33 “ΠΑΤΡΑ – ΤΡΙΠΟΛΗ” (έως όρια Ν. Αρκαδίας) και των κλάδων της 7.000.000€
5)ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ – ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ Ν.Ε.Ο. 9α “ΠΑΤΡΑ – ΠΥΡΓΟΣ” 5.000.000€
6)ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ – ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ Ε.Ο ΠΥΡΓΟΥ – ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ – ΟΡΙΑ ΝΟΜΟΥ 3.000.000€
7)ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΚΟΜΒΩΝ ΕΙΣΟΔΟΥ – ΕΞΟΔΟΥ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ, ΤΟΥ ΠΥΡΓΟΥ & ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ 8.000.000€
ΣΥΝΟΛΟ 35.500.000€

Η απόφαση του Υπ. Οικονομίας και Ανάπτυξης

H απόφαση – πρόταση του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτ. Ελλάδας

Δ.Π