Γιατί δεν πρότεινε το 2014 ο Κατσιφάρας τη σύνδεση του Αγρινίου στο ΣΠΕΜ

Μας είπε λοιπόν ο Περιφερειάρχης μας πως στην επικείμενη αναθεώρηση του Στρατηγικού Πλαισίου Επενδύσεων Μεταφορών (2014-2025) η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας θα προτείνει την ένταξη του οδικού έργου της σύνδεσης της πόλης του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό.

Το συγκεκριμένο έργο είναι γνωστό ότι ούτε το 2014 που καταρτίζονταν το Στρατηγικό Πλαίσιο Επενδύσεων Μεταφορών είχε μελέτες, ούτε τώρα έχει. Γιατί δεν είχε προτείνει το 2014 ο Απ. Κατσιφάρας την ένταξη του έργου; Τι μεσολάβησε από το 2014 μέχρι σήμερα για να γίνει η σχετική πρόταση τώρα από τον Απόστολο Κατσιφάρα; Μεσολάβησε η εκλογή του Γ. Παπαναστασίου στο Δήμο Αγρινίου και το γεγονός ότι ο Δήμαρχος έχει θέσει το θέμα στην κορυφή της ατζέντας. Ας είναι! Ο Περιφερειάρχης ακολουθεί το Δήμαρχο. Έστω και καθυστερημένα καλά κάνει. Ας μην το ψέξουμε και γι΄αυτό…

Ας πιέσουν επιτέλους από κοινού οι δύο κορυφαίοι αυτοδιοικητικοί μας εκπρόσωποι το Υπουργείο Υποδομών να αναθέσει την εκπόνηση των μελετών. Το Υπουργείο Υποδομών έχει αναγνωρίσει την αναγκαιότητα του έργου, έχει κατηγορήσει -και ορθά- τις προηγούμενες κυβερνήσεις που άφησαν έξω από την αρχική σύμβαση της Ιόνιας Οδού τα συνοδά της έργα και τις συνδέσεις της με τα αστικά κέντρα, είναι όμως πια καιρός να προχωρήσει και σε έργα… Και η αρχή θα γίνει με την ανάθεση των μελετών.