Σύντομα ανακοινώσεις για τα συνοδά έργα υποσχέθηκε (ξανά) ο Χρ. Σπίρτζης

Παραδόθηκε στην κυκλοφορία από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστο Σπίρτζη, το τμήμα 27 χιλιομέτρων της Ιόνιας Οδού από τον ανισόπεδο κόμβο Αμφιλοχίας μέχρι την παράκαμψη (Σελλάδες) Άρτας.

Όπώς και στην προηγούμενες τελετές εγκαινιών ο Υπ. Υποδομών Χρ. Σπίρτζης μιλώντας στους δημοσιογράφους επανέλαβε εκ νέου σε σχέση με τα συνοδά έργα της Ιόνιας Οδού πως πάρα πολύ σύντομα θα υπάρξουν ανακοινώσεις. “Είμαστε σε τελική φάση των διαπραγματεύσεων για τα συνοδά έργα είπε χαρακτηριστικά.



Ενώ στη συνέχεια αναφέρθηκε στο πως σχεδιάζει η κυβέρνηση να αποκαταστήσει τον κακό σχεδιασμό του παρελθόντος στα μεγάλα έργα υποδομών. «Υπήρχε, το έχουμε πει πολλές φορές κακός σχεδιασμός σε όλα τα μεγάλα έργα υποδομών. Στην Ιόνια που είναι ένα χαρακτηριστικό τέτοιο παράδειγμα, δεν είχαν προβλεφθεί αντιπλημμυρικά έργα στο Νομό Αιτωλοακαρνανίας, που όφειλαν να γίνουν τόσο στις σήραγγες της Κλόκοβας, όσο και στην πόλη του Μεσολογγίου. Δεν είχαν προβλεφθεί οι συνδέσεις με μεγάλα αστικά κέντρα, όπως αυτή του Αγρινίου. Δεν είχαν προβλεφθεί οι ιδιαιτερότητες μεταξύ Πρέβεζας και Ιωαννίνων, που σχετίζονται πάλι με την αντιπλημμυρική θωράκιση των περιοχών αυτών. Δεν είχε, και είναι ανέκδοτο αυτό, προβλεφθεί ούτε στη Παραχώρηση της Ιόνιας οδού, ούτε στα τέσσερα έργα της Παρα-Ιόνιας, να υπάρχει σύνδεση της Παρα-Ιόνιας με την Ιόνια οδό. Αυτό δείχνει τον τρόπο που γίνονταν τα έργα, και που σχεδιάζονταν τα έργα” είπε ο Χρ. Σπίρτζης και πρόσθεσε: “Πιστεύουμε ότι με τις θεσμικές αλλαγές που ήδη έχουν ψηφιστεί, με την συγκρότηση της Γενικής Διεύθυνσης Στρατηγικών Υποδομών στο Υπουργείο να έχουμε ένα πολύ καλό συντονισμό για τα έργα υποδομών του υπουργείου, των περιφερειών και των δήμων της χώρας, να ξέρουμε ποια έργα γίνονται και με ποια ιεράρχηση. Η δεύτερη προσπάθεια που κάνουμε είναι η συμμετοχή των τοπικών κοινωνιών ώστε τα έργα υποδομής, να υπηρετούν την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας, να συμμετέχουν στον σχεδιασμό και να βάζει η τοπική κοινωνία, οι υγιείς παραγωγικές δυνάμεις, την ιεράρχηση και τις προτεραιότητες των έργων υποδομής που πρέπει να γίνουν».