Ιόνια Οδός: Εντατικές εργασίες στα 27 «παγιδευμένα» χλμ αυτοκινητόδρομου μετά την Αμφιλοχία [pics]

Το μεγάλο «αγκάθι» της Ιόνιας Οδού είναι το τμήμα από την Αμφιλοχία έως την παράκαμψη της Άρτας. Και αυτό γιατί ένα τμήμα περίπου 4 χλμ στον Κρίκελλο Αμφιλοχίας καθυστέρησε πάρα πόλυ να αποδοθεί στον κατασκευαστή εξ” αιτίας των απαλλοτριώσεων, ενώ πίσω κατασκευαστικά είχε μείνει και η γέφυρα του Μενιδίου. Οι συγκεκριμένες “δυσκολίες” κρατούν δεσμευμένα 27 περίπου χιλιόμετρα του άξονα, εκ των οποίων τα περισσότερα είναι σχεδόν έτοιμα…

Σημειωτέον ότι μιλάμε για τη διεύλευση του Μακρυνόρους που από την υφιστάμενη εθνική οδό αποτελεί ίσως για το πιο δύσκολο και το πιο χρονοβόρο τμήμα της διαδρομής από το Αντίρριο μέχρι τα Γιάννενα. To συγκεκριμένο τμήμα όμως θα μείνει για δύο – τρεις μήνες αργότερα, μετά την 31η Μαρτίου. Στις φωτογραφίες που παρουσίαζει σήμερα το ΑγρίνιοCulture.gr από την περιοχή του Ανοιξιάτικου Αμφιλοχίας, όπου κατασκευάζεται και ο μετωπικός σταθμός των διοδιών, θα δείτε ότι υπάρχουν τμήματα που είναι σχεδόν έτοιμα και απομένουν οι λεπτομέρειές τους… υπάρχουν όμως και τμήματα που θέλουν αρκετή δουλειά ακόμη καθώς βρίσκονται ακόμη στο στάδιο των χωματουργικών εργασιών…

Με την λειτουργική παράδοση ο κόμβος του Κουβαρά
Παράλληλα τα τελευταία 24ωρα έχουν ξεκινήσει εργασίες για την ολοκλήρωση του κόμβου του Κουβαρά και την απόδοση της εισόδου στο ρεύμα προς Γιάννενα και της εξόδου στο ρεύμα προς Αντίρριο. Ο κόμβος θα είναι πολύ σύντομα έτοιμος ίσως κόντα στην 25η Μαρτίου, αλλά σε κάθε περίπτωση από τους κατασκευαστές εκφράζεται η βεβαιότητα ότι θα παραδοθεί στο τέλος του μήνα, που σηματοδοτεί το deadline της λειτουργικής παράδοσης του αυτοκινητοδρόμου.

View post on imgur.com