Τι είναι πιο εφικτό;

Όταν βλέπω το κράτος με το έτσι θέλω να κάνει ακόμη και τα αποθεματικά των ΑΕΙ και ΤΕΙ ομόλογα και να τα κουρεύει, αναρωτιέμαι με αυτά τα νέα δεδομένα, τι είναι πιο εφικτό, να κατασκευαστεί η Ιονία Οδός; Να συντηρηθούν οι δρόμοι; Να μπαλωθούν οι λακκούβες; Ή να μάθει ο Έλληνας να οδηγεί πιο προσεκτικά, φορώντας τη ζώνη του, χωρίς να παραβιάζει τα όρια ταχύητητας, χωρίς να έχει πιεί και χωρίς να οδηγεί επιθετικά; Μάλλον πιο εφικτό είναι το δεύτερο…

Με αυτή τη σκέψη μπόρεσα να καταλάβω, την προνοητικότητα του μεγάλου πολιτικού ανδρός Απόστολου Κατσιφάρα! Έχει δίκιο ο άνθρωπος αν περιμένουμε από το κράτος να βρεί λεφτά για νέους δρόμους ή να δώσει σε περιφέρειες και δήμους για να μπαλωθούν οι λακκούβες και να συντηρηθεί το οδικό δίκτυο, τότε φασκελοκουκούλωστα… Επειδή λοιπόν δεν πρόκειται να βελτιωθεί το οδικό δίκτυο μια λύση υπάρχει : να μάθουμε να οδηγούμε καλύτερα, πιο προσεκτικά, πιο αργά, πιο ανοιχτομάτικα… μπας και μάθουμε να αποφεύγουμε τις λακκούβες… Γι’ αυτό και ο Κατσιφάρας προσχώρησε στη συνεργασία του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και έβγαλε και δελτίο τύπου, το οποίο αρχικά το παρεξηγήσαμε και είπαμε με τι ασχολείται το άτομο ενώ καίγεται ο κόσμος… Όμως έχει δίκιο! Πρέπει να μάθουμε να οδηγούμε προσεκτικά και να αποφεύγουμε τις λακκούβες…

Σε απολύτη “συνεργασία” όμως με τον Κατσιφάρα βρίσκεται η κυβέρνηση και οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου… Μέχρι να μάθει ο Έλληνας να οδηγεί προσεκτικά και να αποφεύγει τις λακκούβες, οι δρόμοι θα έχουν μόνο λακκούβες… Όμως μέχρι τότε δεν θα οδηγεί κανείς λόγω τις τιμής βενζίνης που ήδη αγγίζει τα 2ευρώ. Έτσι δεν θα οδηγούμε, δεν θα τρακάρουμε και θα ‘ναι όλα ωραία και καλά…
ΔΠ