Άγρια κόντρα Παπαδόπουλου και Ναυτικού Ομίλου για τη Μαρίνα Μεσολογγίου

Άλλο ένα επεισόδιο στην κόντρα του προέδρου του Λιμενικού Ταμείου Αιτωλοακαρνανίας Πάνου Παπαδόπουλου και του ΔΣ του Ναυτικού Ομίλου Μεσολογγίου είχαμε με αφορμή την Μαρίνα Μεσολογγίου. Η κόντρα του προέδρου του ο Πρόεδρος του Ναυτικού Ομίλου Μεσολογγίου Γιάννη Κανή με τον Π. Παπαδόπουλο συνέχιστηκε με το σχόλιο του Ομίλου με αφορμή τη ερώτηση που κατέθεσε η βουλευτής του ΣΥ.ΡΙΖ.Α κα. Μαρία Τριανταφύλλου για την «μαρίνα» Μεσολογγίου». Με προωπικούς χαρκτηρισμούς επιτείθεται ο Ναυτικός Όμιλος για να απαντήσει ο Π. Παπαδόπουλος λέγοντας πως «εάν κάποιοι είχαν συνηθίσει να μην πληρώνουν στο Λιμενικό Ταμείο και να κάνουν ταυτόχρονα τον τιμητή και “εξολοθρευτή” των πάντων, αυτό να το ξεχάσουν»

Η ανακοίνωση του Ναυτικού Ομίλου
Κυρία Βουλευτά,
Η ενέργειά σας να «σηκώσετε» το μέγα σκάνδαλο που λέγεται «μαρίνα» Μεσολογγίου σε κοινοβουλευτικό επίπεδο είναι επαινετή. Παρόλο που, αν και δηλώσαμε διαθέσιμοι, δεν διαβουλευτήκατε μαζί μας. Ο Ναυτικός Όμιλος Μεσολογγίου όπως γνωρίζετε με πολύ κόπο ξεκαθάρισε και ανέδειξε το ζήτημα αυτό. Επειδή το Υπουργείο Τουρισμού έχει απαντήσει στο θέμα επανειλημμένως και η ερώτησή σας, αν θα απαντηθεί… είναι αναγκαίο να λάβετε σοβαρά υπ’ όψιν χωρίς συναισθηματισμούς ότι ο νύν πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Αιτωλοακαρνανίας σύντροφος Πάνος Παπαδόπουλος, είναι από χρόνια συνυπεύθυνος ως υπαρχηγός του Σταράμου και κύριος υπεύθυνος εσχάτως για την μεγάλη ασυδοσία στο λιμένα Μεσολογγίου. Πρέπει να σας προβληματίσει το γεγονός ότι είναι ισόβιος εκπρόσωπος του Εργατικού Κέντρου. Επί σειρά ετών συμβουλεύει για την ανάπτυξη την έως πρόσφατα ΤΕΔΚ και νυν ΠΕΔ ακολουθώντας μια καμπαρτίνα που περιείχε τον Θύμιο Σώκο. Όπως ήταν φυσικό, ο νομός παρέμεινε τελευταίος σε όλους τους τομείς Πανευρωπαϊκώς. Πρέπει να σας προβληματίσει η ευχέρεια που έχει ο σύντροφος Πάνος να απολαμβάνει την εμπιστοσύνη του «φθαρμένου» παλαιού αστικού συστήματος το οποίο καταγγέλλει στεντορίως από βαρελίου ως άλλος Λένιν, σε κάθε εκλογική αναμέτρηση! Οι εκπρόσωποι των «φθαρμένων» αστικών κομμάτων τον εξέλεξαν πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου. Παραιτήθηκε για να διεκδικήσει έδρανο στην Βουλή και αφού απέτυχε, επέστρεψε μετά από 35 μέρες και οι της «Παληοδεξιάς» και του «συστήματος ΠΑ.ΣΟ.Κ» τον επανεξέλεξαν!!!!!! Προκειμένου να «ταχτοποιήσει» το ζήτημα «μαρίνα» δημοσιεύοντας μάλιστα και κάποιες αρλούμπες περί νέας χωροταξίας που αφορά μόνο τον λιμένα Μεσολογγίου και όχι τους έκπτωτους «επενδυτές». Όταν τέθηκε ζήτημα Δημοτικού λιμενικού ταμείου από τον Δήμαρχο Μεσολογγίου κραύγαζε εναντίον επί εβδομάδες αυτός της αποκέντρωσης και της προόδου. Είναι ζητήματα που μας αφορούν όλους.

Tέλος πρέπει να συνειδητοποιήσουμε όλοι μας, ότι μόνο με τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα μπορούμε να διεκδικούμε. Το λιμάνι Μεσολογγίου είναι μια απέραντη μαρίνα και οι Σταράμος, Παπαδόπουλος και Σακιργιανός κατάφεραν να δυσφημείται σήμερα η τουριστική βιομηχανία ολοκλήρου της χώρας από το Μεσολόγγι…Αίγιο και Κατάκολο εντάσσουν έργα τεράστιας σημασίας με μελέτες και αυτό προϋποθέτει σοβαρότητα, γνώση και δουλειά. Όταν οι «λιμενικοί» μας βάζουν παγκάκια στους προβλήτες και σχεδιάζουν παιδικές χαρές… έχει απόλυτο δίκαιο ο Περιφερειάρχης κος Κατσιφάρας στον οποίο το μόνο που δεν μπορούμε να του καταλογίσουμε είναι η μεροληψία!! Δηλώνουμε και πάλι διαθέσιμοι…για την επερώτηση.

Ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Π. Παπαδόπουλος
Σκληρή απάντηση Παπαδόπουλου στο Ναυτικό Όμιλο
Με αφορμή σχόλιο του Ναυτικού Ομίλου Μεσολογγίου σχετικά με την ερώτηση της βουλευτού του ΣΥΡΙΖΑ – ΕΚΜ Αιτωλ/νίας κας Μαρίας Τριανταφύλλου για τη Μαρίνα Μεσολογγίου, έχω να δηλώσω τα εξής:
1) Η Λιμενική Επιτροπή Αιτωλ/νίας κινείται με απόλυτη συνέπεια και ευλάβεια στα πλαίσια των συλλογικών αποφάσεων που έχει λάβει για την Μαρίνα Μεσολογγίου. Προς τούτο και πρόσφατα, με σχετικό έγγραφό της, που κοινοποιήθηκε στον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης και στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Μεσολογγίου, ζητεί από την Υπουργό Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη να λύσει με υπουργική απόφαση τη σύμβαση παραχώρησης με την εταιρεία «ΜΑΡΙΝΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ Α.Ε.», διότι κατά την άποψή μας αφ’ ενός υπάρχουν προβλήματα νομικής φύσεως και αφ’ ετέρου το Υπουργείο Τουρισμού αποφεύγει σκοπίμως και εντέχνως να αναλάβει τις ευθύνες του.
2) Το Λιμενικό Ταμείο εξαιρέθηκε το 2009 από τη σύμβαση παραχώρησης με την ανάδοχο εταιρεία και την κύρια ευθύνη γι’ αυτό φέρει το Υπουργείο Τουρισμού. Δηλαδή στη σύμβαση παραχώρησης της Μαρίνας δεν υπάρχει το Λιμενικό Ταμείο!
3) Πολιτική μας βούληση και θέση είναι όταν λήξει η παραπάνω διαδικασία να προχωρήσουμε σε νέο διεθνή διαγωνισμό σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού για τη Μαρίνα.
4) Πώς είναι δυνατόν ο κύριος “συνυπεύθυνος” και “υπασπιστής” να συμφωνεί απόλυτα στον βασικό κορμό της ερώτησης προς το Υπουργείο Τουρισμού που υποβλήθηκε στη Βουλή; Η απλή λογική λέει ότι αν συνέβαινε κάτι διαφορετικό δεν θα είχαμε καμία διάθεση για τη δρομολόγηση των νόμιμων εξελίξεων και θα αφήναμε την κατάσταση ως έχει, δηλαδή τελματωμένη.
5) Για το ζήτημα του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου και το όψιμο ενδιαφέρον του Ναυτικού Ομίλου Μεσολογγίου, παραπέμπουμε σε παλαιότερες προγραμματικές μας θέσεις οι οποίες ταυτίζονται απολύτως με τη θέση της τοπικής αυτοδιοίκησης. Τώρα γιατί δεν έχει προχωρήσει η υπόθεση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου ας ψάξετε αλλού τους αποδέκτες της κριτικής σας.
6) Ο Ναυτικός Όμιλος Μεσολογγίου έρχεται ως συνήγορος του κ. Κατσιφάρα ο οποίος απέκλεισε τα λοιπά λιμάνια της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας από το συγκεκριμένο πρόγραμμα παρότι αυτό ήταν ανοιχτό μέχρι 31-12-2013. Κάποιοι λοιπόν πρέπει να προβληματιστούν για την χαιρέκακη άποψη του Ναυτικού Ομίλου περί μη μεροληψίας και ίσης μεταχείρισης στο συγκεκριμένο πρόγραμμα.
7) Για τα ζητήματα της εκλογής μου ως Προέδρου του Λιμενικού Ταμείου και οιονεί εκπροσώπου του Εργατικού Κέντρου Μεσολογγίου, σας συνιστώ να μην ανακατεύεστε γιατί θα εκτεθείτε ανεπανόρθωτα. Εξάλλου δικαίωμα του καθενός είναι να θέτει υποψηφιότητα και να τίθεται στην κρίση εκλογής των συλλογικών οργάνων, εκτός αν ο Ναυτικός Όμιλος Μεσολογγίου δεν μας το επιτρέπει… Υπενθυμίζουμε ότι οι καταβολές και η ιστορία ορισμένων επιβεβαιώνονται μέσα από την καθημερινή τους δραστηριότητα. Τώρα εάν η εκλογή μου ως Προέδρου του Λιμενικού Ταμείου Μεσολογγίου ενόχλησε την ηγετική ομάδα του Ναυτικού Ομίλου Μεσολογγίου, δεν πειράζει, έτσι είναι η ζωή, μπορούμε να πάμε παρακάτω.
8) Εάν κάποιοι είχαν συνηθίσει να έχουν τον πρώτο λόγο, να διαχειρίζονται κατά το δοκούν χώρους της χερσαίας ζώνης του λιμανιού, να μην πληρώνουν στο Λιμενικό Ταμείο και να κάνουν ταυτόχρονα τον τιμητή και “εξολοθρευτή” των πάντων, αυτό να το ξεχάσουν. Και φυσικά μεταξύ αυτών περιλαμβάνεται και ο Ναυτικός Όμιλος Μεσολογγίου.
9) Το λιμάνι, η Μαρίνα, η χερσαία ζώνη του λιμανιού, δεν είναι τσιφλίκι κανενός, ανήκει στη δημόσια σφαίρα και η Λιμενική Επιτροπή θα καταβάλει κάθε προσπάθεια να την προασπίσει και κυρίως απ’ αυτούς που υπό το πρόσχημα της υπεράσπισης της τουριστικής βιομηχανίας προσδοκούν να εξυπηρετήσουν αλλότρια συμφέροντα.
10) Και επειδή ο Ναυτικός Όμιλος Μεσολογγίου επί 6 χρόνια δεν έχει καταβάλει καμία εισφορά στην έκταση 1.555 τ.μ. που του έχει παραχωρηθεί από το Λιμενικό Ταμείο μετά από σχετική σύμβαση παραχώρησης από το 2006, στις επόμενες ημέρες θα κληθεί να περάσει και αυτός από το… ταμείο, για την ιστορία και την ισονομία.