O Δημήτρης Σταμάτης εύχεται να γυρίσει ο επι τριετία “μουγκός” Καραμανλής

«Κανείς δεν μου ζήτησε να επιστρέψω στη Νέα Δημοκρατία», δήλωσε ο παραιτηθείς από τους Ανεξάρτητους Έλληνες, Δημήτρης Σταμάτης, σημειώνοντας ωστόσο ότι «πρώτα απ’ όλα πρέπει να αλλάξει η ίδια για να μπορέσω να συζητήσω το οτιδήποτε». «Θα έπρεπε να γίνει ένα μεγάλο πολυσυλλεκτικό κόμμα της κεντροδεξιάς. Τότε θα το συζητούσα, χωρίς όμως να βρίσκομαι στην πρώτη γραμμή», ανέφερε ο κ. Σταμάτης, μιλώντας στον Αχελώο TV.

Μία μέρα μετά την αποχώρησή του από τους Ανεξάρτητους Έλληνες, ο κ. Σταμάτης υπογράμμισε ότι « το όνειρό μου από δω και πέρα είναι να υπάρξει μια μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη με τον Κώστα Καραμανλή, όπου ο κάθε πολίτης θα μπορεί να εκφράσει τις απόψεις του, τις θέσεις του και να αποφασίζει η πλειοψηφία».

Βέβαια ο Δημήτρης Σταμάτης στο parapolitika.gr το είπε ξεκάθαρα! “Η ευχή μου είναι να επανέλθει ο Κώστας Καραμανλής”… Ίσως βέβαια ο Δ. Σταμάτης να ονειρεύεται μια μουγκή κεντροδεξιά… Γιατί τρια χρόνια τώρα ο Καραμανλής δεν μιλάει, δεν λαλάει… Αλλά αν είναι να επιστρέψει ο Καραμανλής, γιατί να μην επιστρέψει και ο ΓΑΠ;;; Ο Καραμανλής βλέποντας την καταστροφή αγκυροβόλησε στην Ραφήνα και τρία χρόνια τώρα ούτε φωνή, ούτε ακρόαση, ο ΓΑΠ απο την μεριά του αφού ολοκλήρωσε την καταστροφή μετανάστευσε…

Αλλά εντάξει, δεν χρειάζεται να αγχωθούμε περαιτέρω και να είμαστε αυστηροί με το τι λέει ο Δ. Σταμάτης που ολοκλήρωσε την πολιτική του καριέρα… Ως απλός ψηφοφόρος πλέον έχει το δικαίωμα να λέει και μια κουβέντα παραπάνω…