Πραγματικά δεν ξέρω τι αποτέλεσμα μπορεί να έχουν οι δράσεις της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για την τουριστική προβολή της περιοχής και πως μπορεί αυτό το αποτέλεσμα να γίνει μετρήσιμο. Εύχομαι να είναι το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Πάντως μέχρι στιγμής η νέα ταυτότητα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος που παρουσιάστηκε (με Λογότυπο και το σλόγκαν “γεμάτη αντιθέσεις”), δεν μπορούν να σε κάνουν αισιόδοξο για το αποτέλεσμα. Άλλες οι δράσεις όπως «Δημιουργία Παρατηρητηρίου Απασχόλησης και Επιχειρηματικότητας στον Τουριστικό Τομέα» και «Πράσινος Ξενοδόχος» δεν έχουν προβληθεί όσο θα έπρεπε από την περιφέρεια σε βαθμό που να μην ξέρουμε λεπτομέριες για το τι ακριβώς πρόκειται.
Από την άλλη η δράση «Πρωινό της Δυτικής Ελλάδας» πραγματικά ξαφνιάζει. Δεν ξέρω τι μπορεί να περιέχει ένα τέτοιο πρωινό από αυτό που λέμε ελληνικό πρωινό. Όσοι βρέθηκαν χθες στην ειδική εκδήλωση στο ξενοδοχείο Πόρτο Ρίο, όπου παραουσιάστηκαν οι δράσεις της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος για τον τουρισμό δοκίμασαν αυτό το πρωινό δια χειρός του σεφ του ξενοδοχείου Πόρτο Ρίο και των σπουδαστών του ΙΕΚ Ακμή.
Και ενώ γίνονται όλες αυτές οι χαρούμενες εκδηλώσεις ακόμη δεν έχει δημιουργηθεί η ιστοσελίδα τουριστικής προβολής της περιφέρειας… Ας ελπίσουμε οι τουρίστες να πληροφορηθούν για την περιοχή μας από το πρωινό της…
Δ.Π