Προβληματίζει η χάραξη του δρόμου “Αγρίνιο – Άγιος Βλάσης” στον Αϊ Γιάννη Ρηγανά

Ο νέος δρόμος θα κόβει στα δυο τον οικισμό του Αϊ Γιάννη Ρηγανά
Τελικά δεν είναι λίγοι αυτοί που θίγονται από την κατασκευή του δρόμου Αγρίνιο – Άγιος Βλάσης. Το θέμα συζητήθηκε στο δημοτικό συμβούλιο με αφορμή τις αντιδράσεις κατοίκων της περιοχής Ρουπακιά και Αϊ Γιάννη Ρηγανά που θίγονται υπέρμετρα από την χάραξη που έχει προβλεφθεί.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAΗ νέα οδός θα ξεκινά από τον κόμβο Ρουπακιάς / Άγιος Ιωάννης επί της Ε.Ο. Αντιρρίου – Ιωαννίνων και επί της ουσίας θα κόβει στα δυο την περιοχή του Αϊ Γιάννη Ρηγανά! Ο δρόμος θα είναι ταχείας κυκλοφορίας και έτσι εκατέρωθέν του θα κατασκευαστούν παράπλευροι δρόμοι η χάραξη των οποίων φαίνεται ότι θίγει περισσότερο κάποιους πολίτες, ιδίως σε σημεία όπου ο παράπλευρος δρόμος δεν θα έχει εντελώς ευθεία αλλά καμπύλη χάραξη. Από τους πολίτες που έχουν ιδιοκτησίες στην περιοχή και θίγονται περισσότερο πολλοί σύμφωνα με πληροφορίες δεν εκδηλώνουν την αντίδρασή τους γιατί δεν διατηρούν εκεί σπίτια, αλλά χωράφια – λιοστάσια. Όσοι όμως έχουν σπίτια φαίνεται ότι αντιδρούν. Το θέμα έφερε με μορφή ερώτησης στο δημοτικό συμβούλιο ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης Ν. Καζαντζής, ζητώντας να εξεταστεί αν υπάρχει η δυνατότητα να παρέμβει ο δήμος στο υπουργείο Υποδομών για το θέμα.

Η απάντηση τόσο από την πλευρά του προέδρου του Δ.Σ όσο και από την πλευρά του δημάρχου ήταν πως το θέμα δεν είναι αρμοδιότητα του δήμου αλλά του υπουργείου, αφού αυτό είναι που έκανε τη μελέτη και θα δημοπρατήσει το έργο. Ακόμη τέθηκε και θέμα “δεοντολογίας”, λέγοντας ο πρόεδρος του Δ.Σ Γ. Γρίνος πως δεν είναι σωστό να παρέμβει ο δήμος και να ζητήσει να αλλάξει η μελέτη που τώρα θίγει κάποιους και από την ενδεχόμενη αλλαγή να θιγούν κάποιοι άλλοι πολίτες. Για υπόβάθμιση του ρόλου του δημάρχου, αν δεν μπορεί να γίνει παρέμβαση έκανε λόγο ο κ. Σιδέρης από τη Λαϊκή Συσπείρωση. “Ήμουν αντίθετος εξαρχής στη συγκεκριμένη χάραξη γιατί κόβει τον οικισμό στα δυο και είχα κάνει παρέμβαση από το 2008” ανέφερε ο δήμαρχος Παύλος Μοσχολιός, ωστόσο η παρέμβασή του δεν εισακούστηκε.

Υπενθυμίζεται ότι για το έργο έχει ανακηρυχθεί ανάδοχος και αν δεν έχουμε προβλήματα το έργο θα υπογραφεί στις αρχές του 2014 και 2 χρόνια αργότερα θα είναι έτοιμο. Να σημειώσουμε πως το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2007-2013. Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 24.000.000 ευρώ.Αντικείμενο του έργου που δημοπρατείται είναι η κατασκευή οδικού τμήματος μήκους 7,15 χλμ. περίπου του Οδικού Άξονα Αγρινίου – Καρπενησίου, από τον κόμβο Ρουπακιάς / Άγιο Ιωάννη επί της Ε.Ο. Αντιρρίου – Ιωαννίνων, παρακάμπτοντας τον οικισμό Καμαρούλα, μέχρι να καταλήξει στον υφιστάμενο δρόμο προς τον Άγιο Βλάση, όπου συναρμόζεται με αυτόν. Ο οδικός άξονας θα συνδέει το Αγρίνιο με το Καρπενήσι.Αναλυτικά περιλαμβάνεται, εκτός από την κατασκευή του οδικού τμήματος, από τον κόμβο Ρουπακιάς / Άγιο Ιωάννη επί της Ε.Ο. Αντιρρίου – Ιωαννίνων και η κατασκευή: παράπλευρων οδών, μήκους 4,83 χλμ. περίπου, τεσσάρων γεφυρών, επτά κιβωτοειδών οχετών, σωληνωτών οχετών και λοιπών έργων αποχέτευσης – αποστράγγισης και πέντε ισόπεδων κόμβων (Ε.Ο. Αντιρρίου – Ιωαννίνων, Νέα Αβοράνη Αγρινίου, Καμαρούλας, Αγίου Νικολάου και Σχίνου) με τις κάθετες οδούς που συμβάλουν στους κόμβους.Το έργο είναι συνολικού προϋπολογισμού 19.650.000 ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ) και φορέας εκτέλεσης του είναι οι Τεχνικές Υπηρεσίες του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και συγκεκριμένα η ΕΥΔΕ-ΟΣΥΕ (Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων, Οδικών Σηράγγων και λοιπών υπογείων έργων).