Μειωμένο ενδιαφέρον για το Ηλεκτρονικό Καλάθι Προϊόντων της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας

Από το Αγρίνιο ξεκίνησαν οι ενημερωτικές εκδηλώσεις κατά τις οποίες οι αγρότες, οι παραγωγοί και οι συλλογικοί φορείς θα μπορούν να ενημερωθούν αναλυτικά για το τι θα περιλαμβάνει το Ηλεκτρονικό Καλάθι Προϊόντων της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.

Η ενημερωτική που πραγματοποιήθηκε απόψε στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας χαρακτηρίστηκε από μειωμένο ενδιαφέρον. Στόχος της εκδήλωσης ήταν η ενημέρωση των συλλογικών φορέων του αγροτικού τομέα της Αιτωλοακαρνανίας για το αντικείμενο του έργου, το οποίο αφορά στο σχεδιασμό και στην ανάπτυξη ολοκληρωμένων ηλεκτρονικών υπηρεσιών για την υποστήριξη του «Καλαθιού» των τοπικών αγροτικών και μεταποιητικών προϊόντων της Δυτικής Ελλάδας και των μονάδων του κλάδου (παραγωγοί, φορείς πιστοποίησης, αγροτικές ενώσεις, επιχειρήσεις).

ΑγγελόπουλοςΌπως αναφέρθηκε το Ηλεκτρονικό Καλάθι Προϊόντων θα είναι ουσιαστικά μια διαδικτυακή πύλη που θα περιλαμβάνει δέκα ηλεκτρονικές υπηρεσίες, με πιο σημνατικές τον γεωγραφικό χάρτη όπου θα απεικονίζονται τα σημεία που παράγονται και πωλούνται τα προϊόντα καθώς επίση το παρατηρητήριο τιμών και οι εφαρμογές της πύλης για κινητά τηλέφωνα. Ο αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης και Αγροτικής Οικονομίας Γιώργος Αγγελόπουλος χαρακτήρισε σε δηλώσεις του την εκδήλωση ως συνάντηση και εργασίας και λιγότερο ενημερωτική εκδήλωση καθώς όπως είπε απαιτείται η συμμετοχή των παραγωγών. Το συγκεκριμένο έργο όπως είπε εντάσσεται στο γενικότερο σχεδιασμό της περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος για τον πρωτογενή τομέα και θα δώσει τη δυνατότητα στους παραγωγούς για ηλεκτρονική προώθηση και πώληση των προϊόντων τους.

Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι για τη δράση αυτή της περιφέρειας που θα κοστίζει 229.400 ευρώ… έχει υπάρξει αρκετή κριτική ως προς την αποτελεσματικότητα που μπορεί να έχει αλλά και το κόστος της. Στην εποχή της κρίσης η Περιφέρεια αποφασίσε να δώσει κοντά στις 230.000 ευρώ για μία διαδικτυακή πύλη αμφίβολης επισκεψιμότητας και χρησιμότητας, αφού ως γνωστόν για να «προωθηθεί» κάτι και για να έχει την επιθυμητή ανταπόκριση απαιτείται και υποστηρικτική προβολή (διαφήμιση κλπ) αλλά και αρκετό χρόνο. Ενώ τέλος είναι αμφίβολο πόσοι παραγωγοί – αγρότες αλλά και καταναλωτές θα μπουν στη διαδικασία να “κατεβάσουν” τα application της εφαρμογής στο κινητό τους για να βλέπουν τα αγροτικά προϊόντα της περιοχής…