Και αν προσθέσουμε και τα ουζερί

Μπορεί η ανάπτυξη να περνάει μέσα από νεοφυείς επιχειρήσεις, από την τεχνολογία και το μοντέρνο επιχειρείν, ωστόσο στην Ελλάδα οι περισσότερες επιχειρήσεις είναι σχεδόν «κολλημένες» στο χώρο της εστίασης. Κοινώς: αυτό που ενδιαφέρει τον Έλληνα επιχειρηματία είναι να ανοίξει καφετέρια ή σουβλατζίδικο!

Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγουν σύμφωνα με ρεπορτάζ του Vima.gr παράγοντες Εμπορικών Συλλόγων της Αθήνας και του ΕΒΕΑ. Και το συμπέρασμα αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο για το Αγρίνιο, όπου θα πρέπει να προσθέσουμε και τα ουζερί και τα μεζεδοπωλεία… Συγκεκριμένα για το Αγρίνιο θα είχε ιδιαίτερη αξία μια έρευνα για τον αριθμό των ουζερί και των μεζεδοπωλείων αναλογικά με τον πληθυσμό, μιας και τα τελευταία χρόνια έχει επικρατήσει εν είδει αστικού μύθου, πως το Αγρίνιο ξεπέρασε το Βόλο σε ουζερί…

Το βέβαιο είναι ότι δεν πρόκειται να επιβιώσουν όλα τα καινούργια σημεία εστίασης και αναψυχής. Εκείνο που θα έχει μεγαλύτερη αξία είναι να εξηγηθεί το φαινόμενο και ψυχολογικά, γιατί η αύξηση αυτή του κλάδου της εστίασης και αναψυχής δεν στέκει λογικά και οικονομοτεχνικά. Από την άλλη φαίνεται ότι το επιχειρηματικό δαιμόνιο του Έλληνα πλέον εξαντλείται στο συγκεκριμένο κλάδο, πράγμα μάλλον λυπηρό…