1ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου : Δράσεις για το θεματικό άξονα «Τα Τοπικά Προϊόντα στη Διατροφή μας» [pics]

Με την υπ’ αριθμ. 58Β/01-09-2014 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ τέθηκε σε εφαρμογή, από το τρέχον Σχολικό Έτος το πρόγραμμα του «Κοινωνικού Σχολείου», το οποίο έχει ως στόχο να προσφέρει, εκτός της γνώσης των μαθημάτων του αναλυτικού προγράμματος, εμπειρίες, γνώσεις και δεξιότητες στους μαθητές και μαθήτριες ώστε να εξελιχθούν σε ενεργούς και υγιείς πολίτες. Πρόκειται για ένα πολυθεματικό πρόγραμμα, με διαδραστικό χαρακτήρα, που περιλαμβάνει εξειδικευμένα θέματα, τα οποία μπορούν να επηρεάσουν θετικά μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς, βελτιώνοντας βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα την υγεία και την ποιότητα της ζωής τους.

Το 1ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου, και ειδικότερα οι Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεις, συμμετέχοντας στην προσπάθεια του ΥΠΑΙΘ, έχοντας ήδη ενταχθεί στα παρακάτω Εθνικά Δίκτυα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης:
1. «Λίμνες: Πηγές έμπνευσης για τα Προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης», που συντονίζει το ΚΠΕ Καστοριάς,
2. «Ελιά», που συντονίζει το ΚΠΕ Καλαμάτας,
3. «Τοπικά προϊόντα σε μια κοινωνία αειφορίας», που συντονίζει το ΚΠΕ Κρεστένων,
4. «Γεωργία και περιβάλλον», που συντονίζει το ΚΠΕ Νάουσας,
και υλοποιώντας δράσεις στον επιμέρους θεματικό άξονα: «Τα Τοπικά Προϊόντα στη Διατροφή μας», πραγματοποίησε επισκέψεις στις παρακάτω εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή μας:
1. Εξαγωγική Εταιρεία «Σ. ΖΑΦΕΙΡΗΣ Α.Ε.», στο Καινούριο Τριχωνίδας, που δραστηριοποιείται στον τομέα της βρώσιμης ελιάς,
2. Ελαιοτριβείο «ΚΟΛΟΒΟΥ», στην Παντάνασσα Τριχωνίδας και
3. Ελαιοτριβείο «ΟRΙΟΝ-ΣΥΓΓΟΥΝΑ», στο Παναιτώλιο Τριχωνίδας.

Οι μαθητές των τάξεων, συνοδευόμενοι από τις δασκάλες τους, ξεναγήθηκαν στους χώρους των παραπάνω εταιρειών, ενημερώθηκαν από τους υπεύθυνους και γεύτηκαν την ελιά και το λάδι. Οφείλουμε να ευχαριστήσουμε τους υπευθύνους των εταιρειών και να τονίσουμε το ιδιαίτερο ενδιαφέρον που έδειξαν και την αγάπη με την οποία υποδέχτηκαν τους μικρούς μαθητές.

Ο Δ/ντής του Σχολείου
Βασίλης Κωστόπουλος
Δάσκαλος-Μαθηματικός