“Ακριβή” μου Γέφυρα – “Βουτιά” στις διελεύσεις μέσα σε 4 χρόνια

Η οικονομική κρίση είχε σημαντικές επιπτώσεις, πέραν όλων των άλλων, και στις μετακινήσεις μας. «Θύμα» των νέων δεδομένων που δημιουργήθηκαν στη χώρα από το 2010 και μετά έπεσε, όπως ήταν αναμενόμενο, και η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου Χαρίλαος Τρικούπης.

Μάλιστα, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάζει σήμερα το thebest.gr, η μείωση των διελεύσεων από την Γέφυρα είναι εξαιρετικά εντυπωσιακή αφού από το 2009 μέχρι και το 2013 αγγίζει το 35%. Όσο δε για το 2014, μπορεί να μην υπάρχουν ακόμα επισήμως νούμερα πληροφορίες όμως αναφέρουν ότι αναμένεται περαιτέρω μείωση εκτιμάται ότι θα προσεγγίζει το 5%.Στην πορεία των ετών όμως άλλαξε και το προφίλ των οχημάτων που περνούν από τη Γέφυρα αφού μειώθηκε το ποσοστό των ΙΧ. Και αυξήθηκε εκείνο των μηχανών, των φορτηγών και κατ’ ελάχιστο των λεωφορείων.

Αναλυτικά: Το 2009 η μέση ημερήσια κυκλοφορία ήταν στα 13.826 οχήματα δηλαδή ξεπερνούσαν, σε ετήσια βάση, οι διελεύσεις ξεπερνούσαν τα 5εκ.Ο αριθμός των ημερήσιων διελεύσεων άρχισε να πέφτει σταδιακά.Το 2010 ο μέσος όρος ήταν 12.064, το 2011 έπεσαν στις 10.980, το 2012 στις 9.289 και το 2013 στις 8.706 ή σε ετήσια βάση κοντά στα 3εκ., ενώ όπως προαναφέρθηκε το 2014 αναμένεται να κλείσει με περαιτέρω μείωση.Με άλλα λόγια, στα χρόνια του Μνημονίου, η Γέφυρα έχασε περίπου 2εκ. διελεύσεις το χρόνο, αριθμός διόλου ευκαταφρόνητος!

πηγή : thebest.gr