Περιμένοντας το brand name του Κατσανιώτη για τη Δυτική Ελλάδα

Τη δέσμευση ότι πολύ σύντομα θα παρουσιάσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για το brand name της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας είχε αναλάβει τον περασμένο Μάρτιο ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης στο Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτ. Ελλάδας και βουλευτής Αχαίας της ΝΔ, Ανδρέας Κατσανιώτης. Ο κ. Κατσανιώτης στο Περιφερειακό Συμβούλιο της Τρίτης όπου παρουσιάστηκε ο απολογισμός των δράσεων τουριστικής προβολής της Δυτικής Ελλάδας για το έτος 2015, υπογράμμισε ότι η συνολική στρατηγική της περιφερειακής αρχής ως προς την εξωστρέφεια της Περιφέρειας είναι ξεπερασμένη και χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα. «Δεν θα μείνουμε απλοί παρατηρητές, αλλά το αμέσως επόμενο διάστημα θα παρουσιάσουμε μία ολοκληρωμένη πρόταση για την εξωστρέφεια, την τουριστική και οικονομική ανάπτυξη της Περιφέρειας» είχε δηλώσει τότε.

Και μπορεί να έχει ένα δίκιο για τα χάλια της τουριστικής προβολής της Περιφέρειας, εμείς μέσα από το ΑγρίνιοCultutre.gr τα έχουν αναδείξει αρκετές φορές, αλλά ακόμη περιμένουμε τον brand του Κατσανιώτη για τη φτωχή Περιφέρειά μας… Είναι βέβαιο ότι ο κ. Κατσανιώτης θα μπορούσε πράγματι να καταθέσει μια πολύ καλή πρόταση, εξάλλου ο ίδιος εργάστηκε στο παρελθόν σε μεγάλες εταιρείες του ιδιωτικού τομέα στον τομέα του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας και ίδρυσε την δική του εταιρεία συμβούλων επικοινωνίας. Γνωρίζει δηλαδή το αντικείμενο της προβολής πολύ καλά και έχει εμπειρία. Ίσως, δε, ως άνθρωπος του κλάδου και μιας και χρημάτισε  Γ.Γ Ενημέρωσης και Επικοινωνίας στην κυβέρνηση του Α. Σαμαρά, θα έχει και ενδιαφέρον η άποψή του για την σκανδαλώδη υπόθεση με την κρατική διαφήμιση φορέων του δημοσίου που κατευθύνταν σε ΜΜΕ, αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση.