Κάποιος επιτέλους να διορθώσει τα λάθη μετά από τόσα χρόνια εμπειρίας στα ατυχήματα

Σχεδόν καθημερινό φαινόμενο είναι τα τροχαία ατυχήματα σε πολλά σημεία του Αγρινίου. Οι λόγοι είναι πολλοί. Η απροσεξία και η παραβατικότητα των οδηγών είναι σίγουρα ο κυρίαρχος λόγος. Μέχρι πρόσφατα αρκετές διασταυρώσεις δεν διέθεταν καν φανάρια (όπως στον Άγιο Κωνσταντίνο, στο ρέμα Ρεμπελιά κ.α).

Ένας όμως παράγοντας των τροχαίων ατυχημάτων είναι οι αλλαγές στη ρύθμιση των οδών. Κάπου στις αρχές της δεκατίας του 2000 επί δημαρχίας Σώκου, έγινε μια πανάκριβη κυκλοφοριακή μελέτη, που μπορεί να είχε διάφορα σωστά πράγματα, είχε όμως και εξόφθαλμα λάθη. Για παράδειγμα μπήκε ένα STOP στην οδό Αναστασιάδη για να δοθεί προτεραιότητα σε αυτόν που κινείται επί της Βότση… Πράγμα πέρα για πέρα λάθος γιατί η Αναστασιάδη ως μεγαλύτερη οδός που οδηγεί στο κέντρο θα έπρεπε να είχε την προτεραιότητα και φυσικά για να ελέγξεις κάποιος το δρόμο, αφού υπάρχουν συνεχώς παρκαρισμένα αυτοκίνητα στη γωνία της Βότση θα πρέπει να σταματήσει μετά το STOP. Aνάλογη και χειρότερη η κατάσταση στο STOP της Παπαστράτου στη διασταύρωση με τις οδούς Ρίτσου και Ελύτη. Οι οδοί αυτές δεν έχουν το ίδιο ύψος σε σχέση με την Παπαστράτου με αποτέλεσμα από που κινείται από τη Ρίτσου να κάνει ένα ζικ – ζακ επί της Παπαστράτου για να περάσει στην Ελύτη… Και αυτός κινείται στην Παπαστράτου για να ελέγξει τη Ρίτσου θα πρέπει να σταματήσει τουλάχιστον 3 μέτρα μετά το STOP.

Διόλου τυχαία σε αυτά τα σημεία συμβαίνουν συνεχώς ατυχήματα. Και δεν είναι τα μόνα. Καιρός λοιπόν κάποιος επιτέλους να ενδιαφέρθει και να διορθώσει αυτή τη μελέτη μετά από τόσα χρόνια εμπειρίας στα ατυχήματα. Εξάλλου δεν χρειάζεται μελέτη για να αλλάξει όσα προέβλεπε μια μελέτη… Η Π. Σούλου από το ύψος της πλατείας μέχρι το ΤΕΕ άλλαξε αρκετές φορές φορά, μιας και δύσκολα κάποιος αυτοδιοικητικός θα… αρνούνταν τις ψήφους των ταξιτζήδων…