Η Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας του Δήμου Αγρινίου ανακοινώνει ότι:
«Την Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016 θα πραγματοποιηθεί διανομή φρούτων στους δικαιούχους του Κοινωνικού Παντοπωλείου που έχουν ενημερωθεί με γραπτό μήνυμα (sms)».
Η διανομή θα πραγματοποιηθεί στο χώρο του Δημοτικού Πάρκινγκ (στο χώρο των παλαιών σφαγείων) Αγρινίου, από τις 08:00 π.μ. έως τις 9:30 π.μ.».






![Ομιλία Τραπεζιώτη με επίθεση σε Πιστιόλα [video]](https://www.agrinioculture.gr/wp-content/uploads/2023/09/trapeziotis-1-100x70.jpg)