ΕΤΕπ και για τη σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια;

Το περίγραμμα για τη χρηματοδότηση νέων οδικών έργων που δεν έχουν πόρους από το ΕΣΠΑ 2014-2020, όπως συμβαίνει με τη σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό, έδωσε στη Βουλή των Ελλήνων ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.

Ευρωπαϊκή Τράπεζα ΕπενδύσεωνΑπαντώντας σε ερώτηση σχετικά με την κατασκευή του έργου της Παράκαμψη Χαλκίδας ανέφερε πως η κυβέρνηση βρίσκεται ένα βήμα πριν την οριστική συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ). “Έχουμε έναν συνολικό σχεδιασμό για τους οδικούς άξονες που πρέπει να γίνουν. Σε αυτούς περιλαμβάνεται ο βόρειος οδικός άξονας Κρήτης, το βόρειο τμήμα του Ε-65 και η περιφερειακή της Χαλκίδας. Είμαστε ένα βήμα πριν την οριστική συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. Το αντιμετωπίζουν πολύ θετικά” ανέφερε στη βουλή ο Χρ. Σπίρτζης. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι μετά την παράδοση του τμήματος Καμπή – Πέρδικα της Ιόνιας Οδού αποκάλυψε πως το Υπουργείο μιλά με την ΕΤΕπ για την βόρεια επέκτασή της μέχρι την Κακαβιά και πως σε συνδυασμό με άλλα έργα γίνεται διαπραγμάτευση. Προς αυτή την κατεύθυνση έχει πιέσει αρκετά η Περιφέρεια Ηπείρου τόσο για το τμήμα Γιάννενα – Κακαβιά, όσο και για τη σύνδεση της Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό.

Και το ερώτημα είναι αν σε αυτή τη διαπραγμάτευση χωρά και η σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό ή αν η μελετητική ανωριμότητα του έργου σε σχέση με τα άλλα συνοδά έργα της Ιόνιας Οδού θα το αφήσει εκτός διαπραγμάτευσης με την ΕΤΕπ και άρα εκτός χρηματοδότησης…