Οι… χωμάτινοι δρόμοι και ένα χρέος που επιτέλους ξεπληρώνεται από το δήμο!

Οh yes! Βρισκόμαστε στο 2019 και υπάρχουν ακόμη δρόμοι στην επέκταση του σχεδίου πόλης του Αγρινίου που είναι χωμάτινοι! Δρόμοι που βεβαίως δεν τους λείπετε μόνο η άσφαλτος… Δεν υπάρχουν πεζοδρόμια, ηλεκτροφωτισμός, καθώς οι απαραίτητες υποδομές ύδρευσης – αποχέτευσης. Και δεν υπάρχουν παρά το γεγονός ότι οι ιδιοκτήτες έχουν πληρώσει εισφορές σε γη ή χρήμα! Υπήρξε μια εποχή συνολικά στην αυτοδιοίκηση –και στο δήμο Αγρινίου- που αυτά τα έργα θεωρούνταν μπανάλ… Και οι παχυλές τότε χρηματοδοτήσεις των δήμων «έφευγαν» σε εκδηλώσεις, πανάκριβες μελέτες για φαραωνικά έργα που δεν έγιναν ποτέ και άλλα πολλά περιττά.

Πως αλλιώς θα γινόταν, για να μιλάμε εν έτει 2019 για χωμάτινους δρόμους σε περιοχές που βρίσκονται στα όρια του αστικού ιστού. Με μία ακόμη εργολαβία ύψους σχεδόν ενός εκατομμυρίου ευρώ η σημερινή δημοτική αρχή Αγρινίου επιχειρεί να λύσει το πρόβλημα, που κληρονόμησε. Αλλά το ζήτημα δεν είναι η σημερινή και οι παλιότερες δημοτικές αρχές. Το ζήτημα είναι ότι ο δήμος έχει συνέχεια και με καθυστέρηση τώρα εκπληρώνει το χρέος του απέναντι στους πολίτες. Και μιλάμε για χρέος, γιατί, ας το επαναλάβουμε, οι ιδιοκτήτες έχουν πληρώσεις εισφορές σε γη ή σε χρήμα.

Μία και καλή…

Διαχρονικό είναι το πρόβλημα στην Ελλάδα οι δρόμοι των πόλεων να σκάβονται συνεχώς. Πότε από τη ΔΕΗ, πότε από τον ΟΤΕ, πότε από την εταιρεία αποχέτευσης κτλ. Το είδαμε πρόσφατα στο Αγρίνιο με τα δίκτυα των εταιρειών τηλεφωνίας.

Τουλάχιστον ο δήμος Αγρινίου φαίνεται πως έχει πάρει το μάθημά του. Στην εργολαβία που συνάφθηκε χθες από το δήμο και αφορά τις οδούς επέκτασης του σχεδίου πόλης, ο δήμος Αγρινίου θα κάνει το προφανές. Σε συνεργασία με τη ΔΕΥΑ θα περάσουν πρώτα τα δίκτυα ύδρευσης – αποχέτευσης και ακολούθως θα τοποθετηθεί άσφαλτος, θα κατασκευαστούν πεζοδρόμια κτλ. Μοιάζει αυτονόητο να γίνονται έτσι τα πράγματα, αλλά η εμπειρία έδειξε πως δεν ήταν καθόλου αυτονόητο αυτό τα προηγούμενα χρόνια.