Να τι δείξαμε στη Θεσσαλονίκη…

Θα περιμένουμε βέβαια να δούμε τι θα μας πουν και επίσημα η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και ο δήμος Αγρινίου για τη συμμετοχή τους στην έκθεση Philoxenia στη Θεσσαλονίκη. Από τις φωτογραφίες όμως που αναρτήθηκαν στα social media δεν ήταν εύκολο να διακρίνουμε τι ακριβώς προβλήθηκε από την περιοχή μας και κυρίως από το Αγρίνιο.

Προσπερνώντας τις φωτογραφίες που απεικόνιζαν τους διάφορες παράγοντες της περιοχής, διακρίναμε ένα τραπεζάκι στο οποίο υπήρχαν φυλλάδια του δήμου Αγρινίου, ορισμένα τοπικά προϊόντα, όπως κάποια φιαλίδια με τσίπουρο, ένα συσκεασμένο αγρινιώτικο και στην επωνυμία γλύκισμα, γραβιέρα, πεκορίνο και κάποια ακόμη τυροκομικά προϊόντα παραγόμενα στην… Αμφιλοχία, μερικά φυλλάδια του… Παναιτωλικού, φυλλάδια με τις… επενδυτικές προσπάθειες της “Ένωσης Αγρινίου” και σε μία μικρή οθόνη να παίζει ένα βίντεο με ατάκτως ειρημένα πλάνα από την περιοχή, εννοείται χωρίς καμία σκηνοθεσία, χωρίς κανένα υποτιτλισμό…

Τι να πει πρωτοσχολιάσει κανείς; Ακόμη και το παραγόμενο στην Αμφιλοχία πεκορίνο μπορεί να το χωνέψει κανείς -εξάλλου μας αρέσουν τα ιταλικά τυριά- τα φυλλάδια της “Ένωσης Αγρινίου” με τις επενδύσεις της στις ΑΠΕ δεν χωνεύονται με τίποτα! Tι σχέση μπορεί να έχουν οι επενδύσεις μιας ιδιωτικής εταιρίας στον τομέα των ΑΠΕ με τη προσέλκυση τουριστών στην περιοχή; Μήπως τελικά στην Θεσσαλονίκη γυρεύαμε επενδυτές και όχι τουρίστες; Επίπεδο παιδική χαρά!

Βέβαια κάποιος αλλοδαπός, αν πέρασε από το περίπτερο της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και το τραπεζάκι του δήμου Αγρινίου, ενδεχομένως και να καταφέραμε να τον παραμυθιάσουμε… Όσοι όμως Έλληνες πέρασαν από εκεί και δη παράγοντες της αγοράς -γιατί για τους πολιτικούς όλα αυτά είναι πολύ σοβαρά- θα ξεκαρδίστηκαν στα γέλια… Τουλάχιστον κάνουμε τον κόσμο να γελάει… Κάτι είναι κι αυτό…

Philoxenia