«Προθέρμανση» λιανεμπόρων με προσφορές μέχρι την επανεκκίνηση

Πριν την ώρα τους έρχονται οι χειμερινές εκπτώσεις στα καταστήματα του λιανεμπορίου, παρά το αιφνιδιαστικό σκληρό lockdown, με πολλά δημοφιλή εμπορικά σήματα να προαναγγέλλουν προσφορές από σήμερα και άλλα να εκκινούν ήδη από χθες, μεσάνυχτα Κυριακής.

Αν και επισήμως οι χειμερινές εκπτώσεις ξεκινούν την άλλη Δευτέρα, 11 Ιανουαρίου -ημέρα ορόσημο καθώς προσδιορίζει την επανεκκίνηση του λιανεμπορίου σε συνέχεια του νέου lockdown που αποφάσισε η κυβέρνηση μετά την Πρωτοχρονιά-, μεγάλα e-shops προθερμαίνουν το κλίμα με προσφορές.

Οι παραδοσιακοί πρωταγωνιστές των χειμερινών εκπτώσεων, οι εταιρείες ένδυσης, με πρώτες πολυεθνικές αλυσίδες αλλά και γνωστά ελληνικά σήματα (όπως H&M και Zara αλλά και Attrativo, BSB κ.ά.) ανοίγουν τη σεζόν με μειώσεις τιμών από 20% έως 50%. Από σήμερα αναμένεται να ακολουθήσουν και άλλοι παίκτες του λιανεμπορίου που διαθέτουν παρουσία στο ψηφιακό κανάλι, προσβλέποντας σε τόνωση της ζήτησης σε μια περίοδο που η αγορά λειτουργεί μετ’ εμποδίων.

Οι εμπορικές επιχειρήσεις αναγκάστηκαν να κατεβάσουν πάλι ρολά για μία εβδομάδα, ενώ προετοιμάζονταν για άνοιγμα σε ζώνες και αγορές με ραντεβού εντός των καταστημάτων, το λεγόμενο click in shop -που σχεδιάστηκε για να εξελίξει το μοντέλο του click away, το οποίο λειτούργησε κατά τη διάρκεια των γιορτών, με αγορές τηλεφωνικά ή μέσω e-shop και παράδοση εκτός των καταστημάτων.

Αν και η απόφαση για το νέο κλείσιμο έχει αποκλειστικό σκοπό την προστασία της δημόσιας υγείας σε μια περίοδο που «φουντώνει» το 3ο κύμα της πανδημίας σε πολλές χώρες της Ευρώπης, οι επαγγελματίες είναι στα πρόθυρα νευρικής κρίσης. Ειδικά σε περιοχές της χώρας που βρέθηκαν σε παρατεταμένο lockdown, είναι σε απόγνωση και δεν φαίνεται να ανακουφίζονται από τις εξαγγελίες κυβερνητικών παραγόντων για χρηματοδοτικά εργαλεία που σχεδιάζονται ειδικά γι’ αυτούς. Μάλιστα ορισμένοι, μέσα στην απελπισία τους, ζητούσαν να τους επιτραπεί έστω το click away, ένα μέτρο που δίχασε την αγορά πριν γίνει αποδεκτό από μεγάλη μερίδα της, καθώς επέτρεψε σε δύσκολες συνθήκες τη δημιουργία εορταστικού τζίρου -που κατά τα φαινόμεναμ κινήθηκε μόλις στο 1/3 του περσινού για το σύνολο της αγοράς.

πηγή : euro2day.gr