Media Plan από μετάλλαξη του «ιού» του Πανεπιστημίου της Φλωρεντίας…

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, εξέδωσε προ μηνός η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας  για την ανάθεση σε εξωτερικό συνεργάτη υπηρεσιών «για τη διαμόρφωση και υλοποίηση ενός Media Plan για τηλεοπτικούς σταθμούς εντός της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, προκειμένου να ευαισθητοποιηθούν και ενημερωθούν οι πολίτες της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας ως προς τις δράσεις τουριστικής προβολής που υλοποιήθηκαν από την Περιφερειακή Αρχή κατά το έτος 2020 και ως προς τη συμβολή της τουριστικής ανάπτυξης στην τοπική οικονομία». Το κόστος θα αγγίξει τις 20.000 ευρώ.

Το τι σημαίνει ένα media plan για τους τηλεοπτικούς σταθμούς της Δυτικής Ελλάδας, που είναι μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού και τι σημαίνει ευαισθητοποίηση και ενημέρωση των πολιτών για τις δράσεις τουριστικής προβολής της Περιφέρειας κατά το 2020, ας το κρίνει ο καθένας.

Πάντως το 2020 ήταν παγκοσμίως μια χρονιά σχεδόν ανύπαρκτη για τον τουρισμό. Λόγω φυσικά του κορονοϊού. Τη Δυτική Ελλάδα εσχάτως φαίνεται πως την επηρεάζει μια μετάλλαξη του «ιού» του Πανεπιστημίου της Φλωρεντίας.