Κατσιφάρας : Η κυβερνητική φιέστα στο Μεσολόγγι έλαβε τέλος, η πραγματικότητα όμως είναι αμείλικτη!

Οι χαμένες ευκαιρίες έγιναν νέες υποσχέσεις, σχολιάζει ο Απόστολος Κατσιφάρας τα όσα ειπώθηκαν από τον υφυπουργό Υποδομών Γ. Καραγιάννη και τον Περιφερειάρχη Νεκτ. Φαρμάκη στην ημερίδα που πραγματοποιήθηκε χθες στο Μεσολόγγι για τις υποδομές στη Δυτική Ελλάδα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση :

Κυβερνητικές και Περιφερειακές υποσχέσεις για την Αιτωλοακαρνανία που έμειναν υποσχέσεις

Η Κυβερνητική Φιέστα για την πορεία των έργων στο Μεσολόγγι έλαβε τέλος. Η πραγματικότητα όμως είναι αμείλικτη! Ο Υφυπουργός κος Καραγιάννης και ο κος Φαρμάκης αυτοδιαψεύδονται! Τρία χρόνια, δυστυχώς, η Αιτωλοακαρνανία μετρά χαμένες ευκαιρίες και χθες στην ημερίδα οι χαμένες ευκαιρίες έγιναν νέες υποσχέσεις. Όλα για τις προεκλογικές ανάγκες της Κυβέρνησης.

Με αντικειμενική προσέγγιση και για ένα – ένα τα έργα η κατάσταση έχει ως εξής:
Σύνδεση Ιόνιας Οδού με Αγρίνιο
Πλήρης στασιμότητα. Ακόμη δεν έχουν οριστικοποιηθεί οι τεχνικές και περιβαλλοντικές μελέτες όσο για ένταξη σε πρόγραμμα, άγνωστον.

Αγρίνιο – Καρπενήσι
Το ρολόι έχει σταματήσει στο φυσικό αντικείμενο της παλιάς εργολαβίας των 22 εκ που καρκινοβατεί, ενώ δεν έχει προστεθεί ούτε ένα νέο χιλιόμετρο δρόμου.

Λιμάνι Αστακού – Ιόνια Οδός
Το έργο περιορίστηκε μόνο στο κομμάτι της ενταγμένης εργολαβίας των 20 εκ ευρώ που είχε εκτελεστεί . Δεν έχει προστεθεί ούτε ένα χιλιόμετρο.

Ναύπακτος – Θέρμο
Παρά τις κριτικές και της υποσχέσεις καμία κίνηση, καμία ένταξη σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα.

Φράγμα Άχυρών
Ένα έργο μεγάλης αναπτυξιακής βαρύτητας βρίσκεται σε πλήρη στασιμότητα.

Άρδευση
Αρδευτικά δίκτια μεγάλης κλίμακας που είναι χρήσιμα μόνο υποσχέσεις από το ταμείο ανάκαμψης αλλά καμία πραγματική ένταξη δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα.

Λιμνοθάλασσα Αιτωλικού- Μεσολογγίου
Δύο έργα περιβαλλοντικής προστασίας της λιμνοθάλασσάς Αιτωλικό- Μεσολόγγι που προβλέπονταν στη ΟΧΕ και είχαν προγραμματιστεί να ενταχθούν στο Πρόγραμμα Αλιείας είναι ξεχασμένα και αγνοείται η τύχη τους.

Η «εξαίρεση»….
Το μόνο έργο που υλοποιείται κανονικά είναι η Αμβρακία Οδός που ξεμπλοκαρίστηκε από τις γραφειοκρατικές και νομικές διαδικασίες. Το έργο είναι πολύπαθο, έρχεται από πολύ μακριά και δεν μπορεί να πανηγυρίζει κανείς. Είναι ένα έργο που η χώρα οφείλει να βγάλει συμπεράσματα προς αποφυγή.

Η αποτυχημένη προσπάθεια οικειοποίησης έργων…
Η περιφερειακή αρχή Φαρμάκη προσπαθεί με αποτυχημένο τρόπο να οικειοποιηθεί έργα υποδομών που ολοκληρώθηκαν ή εκτελούνται ακόμη από την Περιφέρεια και ήταν δρομολογημένα και ενταγμένα στο σύνολό τους από την περιφερειακή Αρχή Κατσιφάρα.

Άκτιο Λευκάδα και Βόνιτσα Λευκάδα
Έργο κατεξοχήν τουριστικό που συνδέει το αεροδρόμιο του Ακτίου με τα δυτικά παράλια της Αιτωλοακαρνανίας ύψους 52 εκ ευρώ. Ένα έργο για το οποίο δεχτήκαμε την ποιο αυστηρή κριτική σήμερα πανηγυρίζουν όλοι.

Μεσολόγγι – Τουρλίδα
Έργο αστικής αναβάθμισης και καινοτόμο του αρχαιότερου επαρχιακού δρόμου .

Πογωνιά – Πλαγιά
Οδικό έργο μεγάλου τουριστικού ενδιαφέροντος ύψους 6,8 εκ ευρώ.

Αιτωλικό – Νεοχώρι- παραλία Λούρου
Έργο συντήρησης και οδικής ασφάλειας ύψους 4,5 εκ ευρώ.

Αγρίνιο – Θέρμο και Αγρίνιο – Αγ Βλάσης
Έργο συντήρησης και οδικής ασφάλειας ύψους 5 εκ ευρώ.

Κουβαρά – Φυτείες
Έργο ενταγμένο από την Νομαρχιακή Αρχή Σώκου ύψους 26 εκ

Μπαμπίνι – Αρχοντοχώρι – Μύτικας
Συμπληρωματικό έργο ύψους 3 εκ ευρώ.

Αγγελόκαστρο – Σταμνά
Έργο συντήρησης και οδικής ασφάλειας υψους 5 εκ ευρώ.

Κόμβος Αγίας Ελεούσας – μέχρι Αγρίνιο και Αγρίνιο – γέφυρα Αχελώου μέχρι κόμβο Κουβαρά
Τρεις εργολαβίες εκτεταμένης συντήρησης και οδικής ασφάλειας ύψους 12 εκ.

Εθνικό δίκτυο Αμφιλοχία – Μενίδι και Αμφιλοχία – Λευκάδα
Εκτεταμένη συντήρηση και οδική Ασφάλεια έργο ύψους 12 εκ ευρώ.

Επαρχιακό δίκτυο από Γέφυρα Ματσούκι – Χαλκιόπουλο – Περδικάκι
Έργο συντήρηση και οδικής ασφάλειας ύψους 2,8 εκ.

Ηλεκτροφωτισμός
Έργο συντήρησης και αναβάθμισης του Ηλεκτροφωτισμού σε όλο το επαρχιακό και εθνικό δίκτυο της Περιφέρειας ύψους 12 εκ που σε λίγες μέρες ξεκινά.

Βελτίωση στις προσβάσεις σε 14 Μονές και τα θρησκευτικά μνημεία
Ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα θρησκευτικού τουρισμού, πρωτοπόρο και ρεαλιστικό ύψους 9.4 εκ.

Περιοριστήκαμε σε ένα μέρος των ενταγμένων έργων που βρήκε έτοιμα η Περιφερειακή Αρχή και η οποία ακολούθησε έναν εντελώς λάθος τρόπο. Βολεύτηκε στα έτοιμα που βρήκε και ήταν πολλά. Παγιδεύτηκε στην οικειοποίηση των έργων καθυστερώντας το χρόνο υλοποίησής τους. Εναπόθεσε τις ελπίδες της στη Κυβερνητική στήριξη που δεν ήλθε ποτέ στην πράξη παρά μόνο στα λόγια. Σήμερα όλοι τρέχουν και δεν φτάνουν και το χειρότερο και προκλητικό είναι ότι προσπαθούν τις μεγάλες χαμένες ευκαιρίες να τις παρουσιάζουν ως νέες υποσχέσεις. Ο χρόνος όμως πέρασε, δυστυχώς, ανεκμετάλλευτος και τώρα βρισκόμαστε σε τροχιά εθνικών εκλογών. Οι χαμένες ευκαιρίες έχουν ονοματεπώνυμο, αυτό του νυν περιφερειάρχη.

Εμείς θα τοποθετούμαστε με αίσθημα ευθύνης και πάντα πάνω σε πραγματικά δεδομένα, πρώτον για την πολιτική αξιοπιστία και δεύτερον γιατί πονάμε τον τόπο μας.
Και κάτι ακόμη, τώρα αποδεικνύεται ποιος είχε ΟΡΑΜΑ και ΣΧΕΔΙΟ και ποιος είχε ΡΕΑΛΙΣΜΟ και ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ στην διεκδικήσεις του.
Ο Δρόμος της ευθύνης και της υπεύθυνης κριτικής Οδηγός μας!