Ευρωπαϊκή Διάκριση για το 5ο Δημοτικό Μεσολογγίου

Το 5ο Δημοτικό Σχολείο Μεσολογγίου πρωτοπορεί, καινοτομεί και βραβεύεται και με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος eTwinning-Erasmus+.

Στις 12/06/2023 απονεμήθηκε η Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας eTwinning για το ευρωπαϊκό έργο “In Love With My Region!” ενώ στις 08/09/2022 είχε απονεμηθεί η Εθνική Ετικέτα Ποιότητας eTwinning στους μαθητές των Δ΄, Ε΄, Στ΄ τάξεων που υλοποίησαν το έργο σε συνεργασία με μαθητές σχολείων από έντεκα χώρες (Πορτογαλία, Ισπανία, Γαλλία, Κροατία, Κύπρος, Πολωνία, Γεωργία, Σερβία, Τουρκία, Σλοβακία, Ρουμανία).

Η Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας αξιολογεί το έργο όλων των εκπαιδευτικών και των μαθητών που συμμετέχουν σε ένα έργο eTwinning. Τα έργα στα οποία απονέμεται η Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας είναι εκείνα με την υψηλότερη κατάταξη μεταξύ εκείνων που έλαβαν την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας που παρουσιάζουν παραδείγματα επιτυχημένης ευρωπαϊκής συνεργασίας. Ειδικότερα, η Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας αποτελεί ένα δεύτερο δείγμα επιτυχίας που καταδεικνύει ότι το έργο ανταποκρίνεται σε ένα ορισμένο Ευρωπαϊκό πρότυπο και απονέμεται από την Κεντρική Υπηρεσία Υποστήριξης (ΚΥΥ) σε έργο το οποίο:
1. έχει προταθεί για Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας από τουλάχιστον μία Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης, μετά από μια διαδικασία διαλογής. Κάθε Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης προωθεί στην ΚΥΥ το καλύτερο 25% των έργων που τιμήθηκαν με Εθνική Ετικέτα Ποιότητας.
2. περιλαμβάνει τουλάχιστον δύο εταίρους που έχουν λάβει την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας. Η Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας απονέμεται μόνο μία φορά ετησίως και παρουσιάζεται στη Διαδικτυακή Πύλη του eTwinning.

Η υλοποίηση της δράσης είχε διεξαχθεί κατά τους μήνες Οκτώβριο-Μάιο του σχολικού έτους 2021-2022 με τη συμμετοχή των μαθητών του σχολείου ως ενεργών μελών της κοινότητας των σχολείων της Ευρώπης στο πλαίσιο της διδασκαλίας του μαθήματος της αγγλικής γλώσσας μέσα από τη βιωματική επικοινωνιακή χρήση της αγγλικής ως διεθνούς γλώσσας στην πράξη. Το έργο βραβεύτηκε ως άριστο κατόπιν αξιολόγησης σε μία σειρά από κριτήρια που έχουν τεθεί από την Κεντρική Υπηρεσία Υποστήριξης σε συνεργασία με τις αντίστοιχες Εθνικές Υπηρεσίες Υποστήριξης της δράσης σε Ευρωπαϊκό επίπεδο όπως: α. παιδαγωγική καινοτομία, β. ενσωμάτωση στη διδακτέα ύλη, γ. συνεργασία μεταξύ των σχολείων-εταίρων, δ. χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, ε. αποτελέσματα, αντίκτυπο και τεκμηρίωση.