Ο καταναλωτής επίσης ικανοποιείται και αλλού…

Δηλαδή η αγορά δεν είναι ενιαία

«Ο ισχυρισμός για 2000+ επιχειρήσεις δυνητικά μέλη του Εμπορικού Συλλόγου Αγρινίου, δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα». Αυτό αναφέρει το ΔΣ του Εμπορικού Συλλόγου υποστηρίζοντας ότι «οι επιχειρήσεις της εστίασης, παροχής υπηρεσιών, καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, κλπ. εκπροσωπούνται πρωτοβάθμια από τους δικούς τους Συλλόγους, σε δευτεροβάθμιο επίπεδο έχουν τις δικές τους Ομοσπονδίες και σε τριτοβάθμιο επίπεδο υπάγονται σε άλλη Συνομοσπονδία».

Με αυτό τον τρόπο επιχειρεί ο Εμπορικός Σύλλογος να υποστηρίξει την πρότασή του για το θερινό πενθήμερο και να προσπεράσει το γεγονός ότι η γνώμη 135 εμπόρων που θέλουν κλειστά τα καταστήματά τους επηρεάζει μια ολόκληρη αγορά πολλών εκατοντάδων επιχειρήσεων. Αλλά έτσι, ο Σύλλογος ουσιαστικά μας λέει ότι η αγορά γενικότερα δεν είναι ενιαία. Οφείλει όμως να ξέρει ο Εμπορικός Σύλλογος ότι αντίστοιχα και το καταναλωτικό κοινό δεν είναι ενιαίο από το πολλές απόψεις. Από την άποψη των οικονομικών του δυνατοτήτων και ελεύθερου χρόνου που έχει για να κάνει έρευνα αγοράς κτλ.

Όμως όταν απευθύνεται κατά καιρούς ο Εμπορικός Σύλλογος στο κοινό για στήριξη της τοπικής αγοράς θα πρέπει να ξέρει ότι για ψώνια, υπάρχει η Πάτρα, η Αθήνα και κυρίως ένας ολόκληρος κόσμος στο διαδίκτυο.