Έχουν αγχωθεί… οι δημοσκοπικές με το δόλιο το Ξηρόϊμερο

Οι δημοσκοπικές εταιρείες έχουν στρέψει το βλέμμα τους στο Δήμο Ξηρομέρου. Και θα πρέπει να είναι πολύ αγχωμένες για το τι θα συμβεί στις δημοτικές εκλογές, αν λάβει κανείς υπόψη την ανακοίνωση του συνδυασμού του νυν Δημάρχου Γιάννη Τριανταφυλλάκη, επ’ αφορμή της παρουσίασης του ψηφοδελτίου του.

Και αυτό γιατί η παράταξη του Δημάρχου επικαλείται “μηνύματα” που “καταφθάνουν και από τις δημοσκοπήσεις, με διαφορά που αγγίζει τις 20 μονάδες”. Προσέξτε όχι τον αριθμό των μονάδων της διαφοράς, αλλά τον πληθυντικό αριθμό των δημοσκοπήσεων. Των δημοσκοπήσεων βέβαια που δεν έχουν ονοματεπώνυμο…

Εμείς δηλαδή τώρα θα πρέπει να πιστέψουμε ότι οι δημοσκοπικές εταιρείες ασχολούνται με το δόλιο το Ξηρόϊμερο. Ας ελπίσουμε αυτές οι δημοσκοπήσεις να μην έχουν παραγγελθεί από κάποια ξένη πρέσβεια λόγω του γεωπολιτικού ενδιαφέροντος για το λιμάνι του Πλατυγιαλιού. Όμως υπάρχει και κάτι πιο unfair στην ανακοίνωση της παράταξης Τριανταφυλλάκη από την αόριστη επίκληση ανώνυμων δημοσκοπήσεων.

“Η ποιότητα του κόσμου που στέκονται δίπλα στο συνδυασμό δίνουν το σήμα ότι το Ξηρόμερο έχει αλλάξει σελίδα οριστικά” λέει ακόμη η παράταξη στη… μετριοπαθή ανακοίνωσή της. Δηλαδή όσοι δεν θα ψηφίσουν Τριανταφυλλάκη για Δήμαρχο, δεν έχουν ποιότητα… Να δεις μωρέ πως την λέγανε αυτή την ιδεολογία που γεννήθηκε στο μεσοπόλεμο;