Για να γίνει το Αγρίνιο «ανταγωνιστικό εμπορικό κέντρο» χρειάζονται άλλα πράγματα

Ο λογογράφος του Γιώργου Παπαναστασίου πρέπει να αλλάξει ρεπερτόριο, γιατί τελείωσαν οι δημοτικές εκλογές.

Στην ημερίδα για την επιχειρηματικότητα, που διοργάνωσε η Διεύθυνση Αναπτυξιακού Προγραμματισμού της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, όσα είπε ο Δήμαρχος Αγρινίου για την Τριχωνίδα Αναπτυξιακή έφταναν και περίσσευαν. Όμως η αναφορά του Γ. Παπαναστασίου σε μια “σειρά έργων και παρεμβάσεων υποδομών και αναπλάσεων”, που ο ίδιος εκτίμησε ότι “διευκολύνουν το επιχειρηματικό περιβάλλον”, ήταν εντελώς περιττή.

Πρώτα από όλα, γιατί αυτά κρίθηκαν θετικά από τους πολίτες στις πρόσφατες εκλογές και κυρίως γιατί είναι να απορεί κανείς πως με τις αναπλάσεις πεζοδρομίων και τη δημιούργια περισσότερων πεζοδρόμων προκύπτει το “ανταγωνιστικό εμπορικό κέντρο” για το οποίο μιλά ο Γιώργος Παπαναστασίου…

Για το “ανταγωνιστικό εμπορικό κέντρο” δεν αρκούν τα καινούργια πεζοδρόμια, το παραγωγικό μοντέλο της περιοχής έχει καταρρεύσει ή όταν π.χ. έχεις ένα εμπορικό σύλλογο που τα Σάββατα κλείνει τα καστήματα, γιατί και μαρμάρινα αλά Ντουμπάι να κάνεις τα πεζοδρόμια, με τέτοιες νοοτροπίες μόνο ανταγωνιστικός δεν γίνεσαι. «Ανταγωνιστικό εμπορικό κέντρο» μπορεί να είναι το Αγρίνιο από άποψη βιτρίνας ή σε σύγκριση με το Μεσολόγγι και τον Αστακό. «Ανταγωνιστικό εμπορικό κέντρο» δεν είναι. Και για να το κάνουμε χρειάζονται άλλα πράγματα.

Πολύ θα θέλαμε να ξέρουμε, όταν ο Δήμαρχος λέει ότι τα έργα που υλοποιεί ο Δήμος Αγρινίου “αφήνουν σημαντικό οικονομικό αποτύπωμα”, πότε αυτό μετρήθηκε, πως μετρήθηκε και πόσο είναι…

Ακολουθήστε το agrinioculture.gr στο Google News