Το σφυροδρέπανο επιτρέπεται, αλλά όχι η Adidas

Για την καταχρηστική τακτική που ακολούθησε η εταιρεία Adidas προκειµένου να διαφηµίσει µέσω drones τη φίρµα της στον αττικό ουρανό και µε φόντο την Ακρόπολη εξέδωσε ανακοίνωση και το ΚΚΕ.

Σε αυτήν αναφέρει: «Οργή και αγανάκτηση προκαλεί η διαφήµιση γνωστής αθλητικής εταιρείας, που ανάρτησε πάνω από την Ακρόπολη το σήµα της και ένα γιγάντιο παπούτσι να τη συνθλίβει κάτω από το πέλµα του, σχηµατισµένα µε drones. Η είδηση καθόλου δεν µας εκπλήσσει και ούτε µας καθησυχάζει η ενεργοποίηση του υπουργείου Πολιτισµού, που άλλωστε έγινε µετά τον σάλο αντιδράσεων για το συγκεκριµένο θέµα. Το πρόβληµα της εµπορικής εκµετάλλευσης των αρχαιολογικών χώρων δεν είναι σηµερινό. Τα τελευταία δέκα χρόνια έχουµε δει από διαφήµιση της Κόκα Κόλα στην Ακρόπολη, φωτογραφήσεις και επιδείξεις οίκων µόδας στον Παρθενώνα, τον ναό του Ποσειδώνα και αλλού, video clip αµφιβόλου ποιότητας µε φόντο αρχαιολογικούς χώρους µέχρι πολυτελείς δεξιώσεις κάτω από τη σκιά διάσηµων αγαλµάτων. Η εµπορευµατοποίηση της πολιτιστικής κληρονοµιάς αποτελεί διαχρονική πολιτική όλων των κυβερνήσεων και κοινή στρατηγική για όλα τα κράτηµέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης».

Προσωπικά, δεν διαφωνώ µε την ανακοίνωση του ΚΚΕ, αλλά θα ήταν εξίσου τίµιο εκ µέρους τους να κάνουν και την αυτοκριτική τους. Γιατί στο παρελθόν ο Περισσός έχει και αυτός «προσβάλει» τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, στέλνοντας συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ να αναρτούν «αγωνιστικά» πανό µε φόντο τον Παρθενώνα. Τι διαφορά έχει το σήµα της Adidas από το σφυροδρέπανο του ΚΚΕ;

πηγή : parapolitika.gr

Ακολουθήστε το agrinioculture.gr στο GoogleNews και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσειςΔιαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από το Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία στο ΑγρίνιοCulture.gr