Το έργο «Παροχή υπηρεσιών καταγραφής, πληροφόρησης και ευαισθητοποίησης του κοινού σε θέματα Πολιτικής Προστασίας» της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία. Στόχος του έργου ήταν η ενημέρωση, υποστήριξη και ευαισθητοποίηση πολιτών και εμπλεκόμενων φορέων της Περιφέρειας σε θέματα περιβαλλοντικών κινδύνων και πολιτικής προστασίας.
Κατά τη διάρκεια υλοποίησης του έργου, ολοκληρώθηκαν σημαντικές δράσεις που στόχευαν στην ενημέρωση και υποστήριξη των πολιτών σχετικά με την Πολιτική Προστασία. Οι ενέργειες αυτές επικεντρώθηκαν στην κατανόηση των αναγκών του κοινού και στην ενίσχυση της προετοιμασίας τους απέναντι σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης. Αρχικά, πραγματοποιήθηκε έρευνα πεδίου με σκοπό την καταγραφή των γνώσεων του κοινού σε θέματα Πολιτικής Προστασίας. Η έρευνα αυτή προσέφερε πολύτιμα στοιχεία για το επίπεδο γνώσης των πολιτών, ενώ ταυτόχρονα ανέδειξε τις ανάγκες για πρόσθετη ενημέρωση και κατάρτιση.
Παράλληλα, διεξήχθησαν τρεις τηλεφωνικές καμπάνιες ενημέρωσης, με στόχο να παρέχουν στους πολίτες σημαντικές πληροφορίες και κατευθύνσεις για την Πολιτική Προστασία. Η πρώτη καμπάνια αφορούσε το γενικό κοινό και το θέμα της ήταν τα μέτρα αυτοπροστασίας και πρόληψης κατά τη διάρκεια του καύσωνα. Συνολικά προσεγγίστηκαν 50.000 κάτοικοι. Η δεύτερη καμπάνια ενημέρωσης απευθυνόταν σε ευάλωτες ομάδες και αφορούσε σε οδηγίες προστασίας από τις χαμηλές θερμοκρασίες κατά τη διάρκεια του χειμώνα, καθώς και ενημέρωση για διαθέσιμους θερμαινόμενους χώρους. Συνολικά προσεγγίστηκαν 20.000 κάτοικοι. Η τρίτη καμπάνια ενημέρωσης απευθύνθηκε σε 5.000 επαγγελματίες και αφορούσε σε μέτρα πρόληψης από τον υψηλό κίνδυνο πυρκαγιάς κατά τη θερινή περίοδο και την αποφυγή ενεργειών πρόκλησης πυρκαγιάς από αμέλεια οφειλόμενη σε εργασίες.
Επιπρόσθετα, πραγματοποιήθηκε εστιασμένη τηλεφωνική επικοινωνία με Φορείς για κινητοποίηση και ενημέρωση των δράσεων της Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας και συμμετοχή των εθελοντικών φορέων, όπου προσεγγίστηκαν συνολικά 200 φορείς. Τέλος, λειτούργησε τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης καθημερινά για 12 μήνες, η οποία εξυπηρέτησε συνολικά περίπου 500 πολίτες, παρέχοντας πληροφορίες σχετικά με τις οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας και τις δράσεις της Περιφέρειας.