Ο Εμπορικός Σύλλογος Αγρινίου «Ο Ερμής» παρενέβη μετά από καταγγελίες ότι σε κατάστημα της πόλης δεν γίνονται πωλήσεις με POS.Σε ανακοίνωση του Συλλόγου αναφέρεται ότι οι εξηγήσεις που δόθηκαν δεν είναι επαρκείς και γίνεται λόγος, μεταξύ άλλων, για αθέμιτο ανταγωνισμό ως αποτέλεσμα της συστηματικής άρνησης αποδοχής πληρωμών με κάρτα από το συγκεκριμένο κατάστημα.
Η ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου Αγρινίου «Ο Ερμής»:
Συμπολίτες μας -και τους ευχαριστούμε για αυτό- απευθύνθηκαν στον Εμπορικό μας Σύλλογο γνωστοποιώντας, επισημαίνοντας και καταγγέλλοντας ότι εμπορική επιχείρηση – κατάστημα – στην πόλη μας για διψήφιο αριθμό ημερών έχει εκτός λειτουργίας το POS.
Παρότι το κατάστημα δεν ανήκει στην δύναμη των μελών του Εμπορικού Συλλόγου Αγρινίου Ο ΕΡΜΗΣ 1911 και ακολουθεί ατομική πορεία στην παρουσία και λειτουργία του στην αγορά, το Δ.Σ. θεώρησε καθήκον του άμεσα να το επισκεφτεί, τις καταγγελίες να διασταυρώσει, διευκρινίσεις για την πηγή του προβλήματος να ζητήσει καθώς και χρονοδιάγραμμα για την επίλυσή του. Η υπεύθυνη υπάλληλος του καταστήματος που ουδεμία ευθύνη φέρει -όπως φυσικά και οι συνάδελφοι της στο μαγαζί- για την ταλαιπωρία που προκαλεί η επιχείρηση σε συμπολίτες μας καταναλωτές και τον αθέμιτο ανταγωνισμό εις βάρος των συναδέλφων μας, ενημέρωσε το Δ.Σ. του Συλλόγου μας ότι:
Α/ Όντως το POS είναι εκτός λειτουργίας εδώ και μέρες
Β/ Χαρτί στο ταμείο και η υπάλληλος κάθε φορά ενημερώνουν τους πελάτες ότι δεν δέχονται πληρωμές με κάρτα.
Γ/ Δεν υποχρεώνεται κανένας να ψωνίσει με μετρητά ( Άσχετα αν δεν υπάρχει η δυνατότητα με κάρτα )
Δ/ Και το μαγαζί χάνει λεφτά
Ε/ Φταίει το POS, φταίει η τράπεζα, φταίει ο τεχνικός, φταίει η γραφειοκρατία κ.λπ.
Ζ/ Δεν υπάρχει εξουσιοδότηση να αποκαλυφθούν εσωτερικά ζητήματα της εταιρείας και δεν μπορούν να ειπωθούν περισσότερα
Η/ Το χρονοδιάγραμμα για την επίλυση του προβλήματος είναι “το συντομότερο δυνατόν ”
Περαιτέρω εξηγήσεις για το πότε είναι “το συντομότερο δυνατόν” δεν δόθηκαν, ούτε επικοινωνία του ιδιοκτήτη της επιχείρησης με το Δ.Σ. ( παρόλο που το Δ.Σ. το ζήτησε) υπήρξε.
Οπότε απευθυνόμενο στις αρμόδιες αρχές το Δ.Σ. δημόσια ρωτά:
1) Ποιο είναι το εύλογο χρονικό διάστημα που μια επιχείρηση μπορεί να επικαλείται τεχνικό πρόβλημα και να μην αποδέχεται πληρωμές μέσω POS; 2 μέρες, 4 μέρες, 10 μέρες, 100;
2) Ποτέ επιβάλλεται πρόστιμο στην όποια επιχείρηση;
3) Είναι ή δεν είναι αθέμιτος ανταγωνισμός για τους συναδέλφους μας η συστηματική άρνηση αποδοχής πληρωμών με κάρτα από κάποιο κατάστημα;
4) Η ταλαιπωρία, δυσαρέσκεια και δυσπιστία που προκαλείται από τέτοιου είδους πρακτικές σε συμπολίτες μας καταναλωτές είναι επιθυμητή;
5) Ποιους εξυπηρετεί και ποιους πλήττει ένα καθεστώς ανομίας, παραπλάνησης και ατομικισμού στην αγορά;
Δημόσια ρωτάμε και δημόσια απαιτούμε απαντήσεις.
Το όνομα της επιχείρησης είναι στη διάθεση της υπηρεσίας που θα μας το ζητήσει.
Υ.Γ: Αν ο ιδιοκτήτης από το κατάστημα που εδρεύει σε κεντρικό πεζόδρομο της πόλης επικαλεστεί ότι το πρόβλημα προήλθε από τον εκσκαφέα που εδώ και λίγες μέρες σουλατσάρει ( για δημοτικές εργασίες πάλι φυσικά) μπροστά από το μαγαζί του αν και πιστευτό θα ήταν, δε βγαίνουν οι μέρες.