Την Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2026 και ώρα 12:00 το μεσημέρι θα πραγματοποιηθεί η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας των εργαζομένων του Δήμου Αγρινίου, στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Αγρινίου.
Στην εκδήλωση θα παρευρεθεί ο Δήμαρχος Αγρινίου, στο πλαίσιο της εθιμοτυπικής έναρξης της νέας χρονιάς και της αναγνώρισης της προσφοράς των εργαζομένων στη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου.







![Ομιλία Τραπεζιώτη με επίθεση σε Πιστιόλα [video]](https://www.agrinioculture.gr/wp-content/uploads/2023/09/trapeziotis-1-100x70.jpg)