Η αποσύνδεση Αγρινίου – Μεσολογγίου ξεκίνησε από τη «Διαύγεια»

Πολύ γρήγορα μετά την πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση ξεκίνησε να υλοποιείται η διοικητική αποσύνδεση των νοσοκομείων Αγρινίου και Μεσολογγίου.

Ήδη το Γενικό Νοσοκομείο Αιτωλοακαρνανίας όπως ήταν η επίσημη ονομασία του ενιαίου νομικού προσώπου έχει πάψει να υφίσταται στη «Διαύγεια», όπου δημοσιεύονται όλες οι διοικητικές αποφάσεις του νοσηλευτικού ιδρύματος. Εδώ και περίπου 10 ημέρες στη «Διαύγεια» οι αποφάσεις των νοσοκομείων δημοσιεύονται σε ξεχωριστή καρτέλα και με ξεχωριστή επωνυμία, Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου και Γενικό Νοσοκομείο Μεσολογγίου αντίστοιχα. Το οριστικό τέλος όμως για το Γενικό Νοσοκομείο Αιτωλοακαρνανίας θα έρθει όταν θα καταργηθεί το Διοικητικό του Συμβούλιο, το οποίο υφίσταται ακόμη και σήμερα και παίρνει αποφάσεις για τη λειτουργία των δύο νοσοκομείων. Αυτό αναμένεται να συμβεί, όταν το Υπουργείο Υγείας λάβει τη σχετική απόφαση για τη σύσταση ξεχωριστών Διοικητικών Συμβουλίων για τα δύο νοσοκομεία. Δεν είναι ακόμη σαφές πότε θα συμβεί αυτό, καθώς δεν υπάρχει κάποιος επείγων λόγος που να επιβάλλει αυτό να συμβεί άμεσα, ωστόσο εκτιμάται πως πιθανότατα θα συμβεί αμέσως μετά τη θερινή ραστώνη…

Διαβάστε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από το Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία, ακολουθώντας το agrinioculture.gr στο GoogleNews