Κάτι σημαίνει η καλοκαιρινή… αγροτική κινητοποίηση….

Όσο και να ψάξουμε στα αρχεία μας θα δυσκολευτούμε να βρούμε αγροτική κινητοποίηση που να λαμβάνει χώρα στα τέλη Ιουνίου. Εξάλλου, το κλισέ λέει πως οι διαμαρτυρίες των αγροτών και τα μπλόκα τους πραγματοποιούνται το χειμώνα, επειδή τάχα οι αγρότες εκείνη την περίοδο κάθονται και οι δουλειές στα χωράφια είναι σχεδόν μηδενικές.

Όμως το γεγονός ότι σήμερα η Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων Αιτωλοακαρνανίας θα πραγματοποιήσει μηχανοκίνητη πορεία στο Αγρίνιο δεν πρέπει να ιδωθεί ούτε σαν μια αντιπολιτευτική κίνηση. Η κατάσταση των αγροτών όχι μόνο δεν έχει βελτιωθεί, αλλά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά οξύνονται επικίνδυνα.

Οι αγρότες, τόσο στις εκλογές του 2019 όσο και σε εκείνες του 2023, στήριξαν μαζικά τη Νέα Δημοκρατία και τον Κυριάκο Μητσοτάκη, κάτι που δεν εμφανίζονται διατεθειμένοι να κάνουν στις επόμενες κάλπες. Γιατί, η «πληγή» του ΟΠΕΚΕΠΕ δεν έχει κλείσει…

Η μετάβαση του ΟΠΕΚΕΠΕ στην ΑΑΔΕ, οι καθυστερήσεις στις πληρωμές, η ακύρωση κάποιων προγραμμάτων στη λογική «μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά», η επέκταση του συστήματος monitoring στην ΚΑΠ, οι αποζημιώσεις για τις ζωονόσους που επαρκούν για επανασύσταση κοπαδιών και πολλά επιμέρους ζητήματα συνιστούν ένα πλέγμα προβλημάτων, που βγάζουν τους αγρότες στο δρόμο ακόμη και το καλοκαίρι. Η μεμονωμένη κινητοποίηση δεν είναι βέβαια το ίδιο με τα μπλόκα του χειμώνα που κράτησαν 50 μέρες περίπου. Ωστόσο, δείχνει ότι το πράγμα ακόμη «βράζει»…

Διαβάστε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από το Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία, ακολουθώντας το agrinioculture.gr στο GoogleNews