Στη χθεσινή συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο Αγρινίου για το ΔΗΠΕΘΕ ο πρόεδρος του Ανδρέας Σκαρτσάρης είπε κάτι που προκάλεσε εντύπωση, αλλά και γέλια…
«Γίνεται μία συζήτηση για το για το μέλλον των ΔΗΠΕΘΕ της χώρας. Οι εξελίξεις που έρχονται δεν είναι θετικές. Πάμε για κατάργηση μάλλον. Γι’ αυτό, όλα αυτά που κάνουμε τα κάνουμε για να θωρακίσουμε το ΔΗΠΕΘΕ, να είναι σύγχρονο ΔΗΠΕΘΕ, να είναι ένα ΔΗΠΕΘΕ εξωστρεφές, περισσότερο αναγνωρίσιμο και περισσότερο ισχυρό», είπε χαρακτηριστικά ο Ανδρέας Σκαρτσάρης αναφέροντας μάλιστα ότι η συζήτηση αυτή γίνεται στο πλαίσιο κάποιου επικείμενου νομοσχεδίου.
Και δηλαδή εάν η κυβέρνηση αποφασίσει να κλείσει ή να συγχωνεύσει τα ΔΗΠΕΘΕ, θα μας σώσει το συγκεκριμένο κιόλας λογότυπο του ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου;;; Πρόκειται για μία επιχειρηματολογία που συνιστά τον ορισμό της φράσης «τσαμπουνάω ό,τι να ‘ναι»….
Αμήν και πότε πάντως να τολμήσει κάποια κυβέρνηση -που αμφιβάλουμε βεβαίως- να κλείσει τον κρατικοδίαιτο πολιτισμό των ΔΗΠΕΘΕ.






