Βλέπουν αυτό που δεν βλέπουν τα μέλη τους

Εξόχως ενδιαφέρουσα η έρευνα που έκανε ο Εμπορικός Σύλλογος του Μεσολογγίου στις επιχειρήσεις-μέλη του Συλλόγου. Μεταξύ των άλλων ευρημάτων η έρευνα κατέδειξε πως σε ότι αφορά τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος για την πώληση προϊόντων, από τις 192 επιχειρήσεις οι 35 διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα που αντιστοιχεί σε ποσοστό μόλις 18,2%. Επίσης από τις 157 επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα οι 7 στις 10 είτε δεν σκοπεύουν, είτε δεν είναι στα άμεσα πλάνα τους να δημιουργήσουν ένα.

Επτά στους δέκα δηλαδή φαίνεται ότι δεν έχουν αντιληφθεί πως το ηλεκτρονικό εμπόριο ολοένα και καταλαμβάνει μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς και πως στη διάρκεια του lockdown «σάρωσε» στην κυριολεξία. Πάντως η διοίκηση του Εμπορικού Συλλόγου Μεσολογγίου δείχνει να έχει αντιληφθεί, αυτό που πολλά μέλη της δεν το έχουν αντιληφθεί ακόμη. Και προς τούτου ζήτησε από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας να «τρέχει» σχετικό επιδοτούμενο πρόγραμμα από το ΕΣΠΑ, που να αφορά την προμήθεια ψηφιακού εξοπλισμού και την εκπαίδευση στις νέες τεχνολογίες.