Νέος συναγερμός σήμανε στις υγειονομικές αρχές καθώς 30χρονος με κορονοϊό χωρίς υποκείμενο νόσημα μεταφέρθηκε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Πάτρας.
Ο 30χρονος μεταφέρθηκε από το νοσοκομείο του Αγρινίου στην Πάτρα με βαριά πνευμονία, σύμφωνα πληροφορίες που μετέδωσε το OPEN. Ο ασθενής νοσηλεύεται σε κλινική και δεν έχει χρειαστεί να εισαχθεί σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.







![Ομιλία Τραπεζιώτη με επίθεση σε Πιστιόλα [video]](https://www.agrinioculture.gr/wp-content/uploads/2023/09/trapeziotis-1-100x70.jpg)