H βασικότερη εκκρεμότητα του Υπ. Υποδομών παραμένει

Φωτερεαλιστική απεικόνιση των αντιπλημμυρικών έργων ανάντη των Γεφυρών του Ευήνου με τους αναβαθμούς που πρόκειται να κατασκευαστούν

«Με την κατασκευή των νέων σύγχρονων αυτοκινητοδρόμων αλλάζει ο οδικός χάρτης της Δυτικής Ελλάδας, η οποία αποκτά ένα σημαντικό αναπτυξιακό πρόσημο, προς όφελος των τοπικών κοινωνιών, αλλά και της εθνικής οικονομίας», δήλωσε ο Υπουργός Υποδομών Χρ. Σταϊκούρας επισκεπτόμενος προ ημερών τα εργοτάξια της Πατρών – Πύργου και του Άκτιο – Αμβρακία.

Αμφότερα τα δύο αυτά έργα φαίνεται ότι προχωρούν χωρίς προβλήματα και μάλιστα το Άκτιο – Αμβρακία αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη Νοεμβρίου. Όμως το Υπουργείο Υποδομών για τα επόμενα χρόνια έχει ακόμη πολλές εκκρεμότητες με έργα κομβικής σημασίας για την περιοχή. Με βασικότερη όλων κατά την άποψη της στήλης αυτή των αντιπλημμυρικών έργων κατά μήκος της Ιόνιας Οδού.

Μια εκκρεμότητα που υπάρχει εδώ και έξι χρόνια που λειτουργεί ο αυτοκινητόδρομος και η οποία έχει στοιχίζει αρκετά. Γιατί, αν είχαν κατασκευαστεί τα αντιπλημμυρικά παράλληλα με τον αυτοκινητόδρομο, όπως συμβαίνει στα σύγχρονα κράτη, πιθανότατα η οδική γέφυρα του Ευήνου δεν θα είχε καταρρεύσει το Δεκέμβριο του 20211. Και φυσικά δεν είναι αυτό το μόνο συμβάν που ήρθε ως συνέπεια της έλλειψης αντιπλημμυρικών. Υπάρχουν και άλλες βέβαια εκκρεμότητες, όπως η σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό και τα άλλα τμήματα του διαγώνιου άξονα για Πλατυγιάλι και Καρπενήσι, αλλά τα αντιπλημμυρικά είναι η μεγαλύτερη.