Νέο κρούσμα του Ιού του Δυτικού Νείλου εμφανίστηκε στην Αιτωλοακαρνανία. Αυτή τη φορά νόσησε 50χρονος Αγρινιώτης που νοσηλεύεται στη νευρολογική κλινική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου στο Ρίο. Ο 50χρονος φέρεται να δέχθηκε τσίμπημα κουνουπιού στην περιοχή Αγγελοκάστρου-Λυσιμαχίας όπου εργαζόταν. Την ίδια στιγμή στο Νοσοκομείο Μεσολογγίου έχει εισαχθεί κατοικος της περιοχής που χαρακτηρίζεται ως “ύποπτο κρούσμα”.






![Ομιλία Τραπεζιώτη με επίθεση σε Πιστιόλα [video]](https://www.agrinioculture.gr/wp-content/uploads/2023/09/trapeziotis-1-100x70.jpg)