Χρειάζεται κάτι δραστικότερο για τα τροχαία που αυξάνονται αντί να μειώνονται

Μπορεί η πρόταση Κυρανάκη για το… «σκνίπα pass», τη μετακίνηση δηλαδή με ταξί των νέων που διασκεδάζουν τα βράδια της Παρασκευής και τους Σαββατοκύριακου να διακωμωδήθηκε, ωστόσο στο βαθμό που η πρόταση αυτή –έστω κι αν είναι λάθος ή μη εφαρμόσιμη- απηχεί ένα προβληματισμό για τα τροχαία ατυχήματα, τότε αυτός ο προβληματισμός δεν είναι καθόλου για διακωμώδηση.

Τα τροχαία ατυχήματα δυστυχώς αντί να μειώνονται αυξάνονται. Χθες από την Αστυνομία ανακοινώθηκαν τα τροχαία ατυχήματα για τον Απρίλιο, επιβεβαιώνοντας ότι υπάρχει αυξητική τάση. Τρία θανατηφόρα δυστυχήματα στην Δυτική Ελλάδα έναντι δύο τον Απρίλιο του έτους 2024 και 36 τροχαία ατυχήματα με ελαφρύ τραυματισμό ατόμων έναντι 25 τον Απρίλιο του 2024.

Όπως έχει αναφέρει το ΑγρίνιοCulture.gr σε παλαιότερο δημοσίευμά τoυ στη Δυτική Ελλάδα την χρονιά που πέρασε σημειώθηκε αύξηση κατά 15,5% στους νεκρούς από τροχαία. Στη Δυτική Ελλάδα, το 2024 σημειώθηκαν 422 τροχαία ατυχήματα, έναντι 398 το 2023. Και αν σε κάποιες περιπτώσεις δεν καταγράφεται περαιτέρω αύξηση, υπάρχει ανησυχητική σταθεροποίηση των ατυχημάτων στα «ψηλά», όπως συμβαίνει στην Αιτωλοακαρνανία, όπου το 2024 σημειώθηκαν 181 τροχαία ατυχήματα, με 14 νεκρούς, όταν το 2023, είχαν σημειωθεί 186 τροχαία με 16 νεκρούς.

Υποτίθεται μάλιστα ότι στόχος της χώρας ήταν μείωση των τροχαίων κατά 50% έως το 2030. Όμως τα νούμερα φωνάζουν: Όχι μόνο δεν μειώνονται τα τροχαία, αλλά μάλλον αυξάνονται! Επομένως, το μόνο βέβαιο είναι ότι χρειάζεται μια δραστικότερη παρέμβαση.

Ακολουθήστε το agrinioculture.gr στο GoogleNews και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσειςΔιαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από το Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία στο ΑγρίνιοCulture.gr