Tην αποχώρησή του από την ενεργό πολιτική και το κλείσιμο της πολιτικής του καριέρας, γνωστοποίησε ο Δημήτρης Σταμάτης, μετά και το “διαζύγιό του” με τους Ανεξάρτητους Έλληνες. “Εδώ κλείνω και την πολιτική μου καριέρα” δήλωσε χαρακτηριστικά στην εκπομπή του Νίκου Ευαγγελάτου στο ΣΚΑΙ λέγοντας πως ως απλός ψηφοφορός πλέον θα ήθελε να δει μια μεγάλη παράταξη της κεντροδεξιάς.
Ο Δημήτρης Σταμάτης ξεκίνησε την πολιτική από την ΝΔ την οποία εκλέχθηκε βουλευτής και νομάρχης Αιτωλοακαρνανίας. Στο μεσοδιάστημα είχε ακολουθήσει τον Αντώνη Σαμαρά στην Πολιτική Άνοιξη. Η επάνοδός του όμως στα κοινοβουλευτικά έδρανα της ΝΔ ήταν σχετικά σύντομη αφού το δεύτερο Μνημόνιο τον Φεβρουάριο του 2012 ήταν η αφορμή να διαγραφεί από την ΝΔ. Η προσχώρησή του στους Ανεξάρτητους Ελληνες εξίσου σύντομη και …οδυνηρή αφού στις εκλογές του Μαίου εκλέχτηκε βουλευτής, όχι όμως και σε αυτές του Ιουνίου, όπου τα παιχνίδια του εκλογικού νόμου -αφού το κόμμα του είχε περισσότερες ψήφους από ΚΚΕ και ΔΗΜΑΡ- του στέρησαν την έδρα.







