Τι το θέλουμε το τρένο ;

Διαβάζοντας, ενόψει της σύσκεψης που θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Τρίτη στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος για την επέκταση του προαστιακού της Πάτρας, τον τίτλο του thebest.gr “70.000 λιγότερα αυτοκίνητα εισέρχονται μηνιαίως στην Πάτρα” θυμήθηκα μια συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου στο Αγρίνιο πριν ενάμιση χρόνο περίπου όπου είχε γίνει αναφορά στη σιδηροδρομική γραμμή Αγρίνιο – Κρυονέρι και δυο δημοτικοί σύμβουλοι απορούσαν τι θέλουμε το τρένο. Μάλιστα ένας εξ αυτών είχε ευχηθεί να είναι φθηνή η βενζίνη για να πηγαίνουμε όπου θέλουμε με το αυτοκινητάκι μας… Θα επαναλάβω μόνο πως αν λέγονταν από κάποιον τέτοια πράγματα στη Δυτική Ευρώπη θα τον πετάγανε στη θάλασσα…

Δ.Π

Λίγα λόγια για τον προαστικό της Πάτρας από το thebest.gr :
Περισσότεροι από 8.000 επιβάτες κινούνται καθημερινά με τον προαστιακό σιδηρόδρομο της Πάτρας, σύμφωνα με τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στη μελέτη που συνέταξαν οι υπηρεσίες του δήμου, για την επέκταση του δικτύου προς την Κάτω Αχαΐα. Σήμερα ο προαστιακός σιδηρόδρομος εξυπηρετεί κατοίκους και επισκέπτες παραλιακών περιοχών που βρίσκονται βόρεια της Πάτρας, όπως τον Καστελόκαμπο, το Ρίο και τον Αγιο Βασίλειο. Ταυτόχρονα εξυπηρετεί και έναν μεγάλο αριθμό επιβατών που κινούνται από και προς το πανεπιστημιακό νοσοκομείο της πόλης, όπως και το πανεπιστήμιο.

Τα στοιχεία που υπάρχουν από τη μέχρι τώρα λειτουργία του προαστιακού δείχνουν ότι σε μηνιαία βάση 70.000 λιγότερα αυτοκίνητα εισέρχονται στην Πάτρα, γεγονός που βοηθάει σημαντικά τόσο στη μείωση του κυκλοφοριακού όσο και στη μείωση της εκπομπής ρύπων. Επίσης, η επέκταση του προαστιακού προς την Κάτω Αχαΐα θα αυξήσει ακόμα περισσότερο τον αριθμό των οχημάτων που δεν θα εισέρχονται στην Πάτρα.Ας σημειωθεί ότι ο προαστιακός σιδηρόδρομος της Πάτρας κινείται πάνω στο παλαιό δίκτυο της Πελοποννήσου, ενώ τα δρομολόγια ξεκινούν στις 6.30 το πρωί και πραγματοποιούνται ανά μία ώρα μέχρι και τις 11 τη νύχτα.