Eντυπωσιάζει ευχάριστα η επιστολή που έστειλε στον Υπ. Μεταφορών ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Λευκάδας Σ. Σκιαδαρέσης για την υποθαλάσσια ζεύξη Λευκάδας.
Στην επιστολή του ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Λευκάδας αναφέρει ότι οι εξαγγελίες του Μιχ. Χρυσοχοϊδη κατά την επίσκεψή του στην Αιτωλοακαρνανία για την δημοπράτηση της κατασκευής του οδικού δικτύου Βόνιτσας–Λευκάδας και Ακτίου-Λευκάδας, καθώς η ολοκλήρωση της κατασκευής των οδών Αμφιλοχία–Άκτιο και Αντίρριο-Ιωάννινα θα μεταμορφώσουν κυριολεκτικά τον οδικό χάρτη της ΒΔ Ελλάδας και πως η υποθαλάσσια ζεύξη της Λευκάδας δεν θα έχει σχεδόν καμία χρησιμότητα για το νησί, απεναντίας θα αναγκάσει όλους τους κατοίκους να πληρώνουν διόδια και θα αυξήσει τα μεταφορικά κόστη των επιχειρήσεων. Από τις εξαγγελίες Χρυσοχοϊδη ο πρόεδρος του Επιμελητρίου στέκεται μόνο στην κατασκευή του οδικού άξονα Ακτίου – Λευκάδας που “θεωρείται από το Επιμελητήριο μας πολύ σημαντικό έργο, καθώς το αεροδρόμιο του Ακτίου αποτελεί ουσιαστικά τη πύλη εισόδου των τουριστών στο νησί της Λευκάδας αλλά και στην ευρύτερη περιοχή”.
Όσον αφορά την κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας στην Λευκάδα, η οποία θα χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ ή θα κατασκευαστεί με ΣΔΙΤ και θα κοστίσει περίπου 70-80 εκατομμύρια euro, η διοίκηση του Επιμελητηρίου υπογράμμισε ότυ:
α) Η υλοποίηση ενός τέτοιου έργου δεν θα έχει σχεδόν καμία χρησιμότητα για το νησί μας, απεναντίας, θα αναγκάσει όλους τους κατοίκους να πληρώνουν κάθε φορά που θα εισέρχονται αλλά και θα εξέρχονται από αυτό.
β) Θα αυξηθούν τα μεταφορικά κόστη των επιχειρήσεων και θα προκληθούν αρνητικές επιπτώσεις στις επιχειρήσεις του νησιού, διότι θα αποτρέπονται οι κάτοικοι των γύρω περιοχών να επισκέπτονται την τοπική αγορά για τα ψώνια τους αλλά και για την διασκέδαση τους.
γ) Τα χρήματα που πρόκειται να δαπανηθούν για το έργο αυτό θα μπορούσαν να διατεθούν στην κατασκευή βασικών υποδομών που στερείται ο τόπος (διαλυμένο δίκτυο ύδρευσης, ημιτελές δίκτυο αποχέτευσης, απορρίμματα, κλπ).
Τέλος, το Επιμελητήριο Λευκάδας υπογράμμισε στον Υπουργό Μεταφορών την αναγκαιότητα διαβούλευσης όλων των φορέων επί του συγκεκριμένου θέματος, ώστε να μην υπάρξουν αργότερα αντιδράσεις από την τοπική κοινωνία, και πρόσθεσε ότι το Επιμελητήριο έχει πρόταση για την αποσυμφόρηση της πόλης της Λευκάδας από την κυκλοφορία των αυτοκινήτων, που σύμφωνα με την άποψη της αποτελεί τη μοναδική θετική συνέπεια της υποθαλάσσιας ζεύξης και μάλιστα με κόστος το 1/10 του κόστους της υποθαλάσσιας.