Σύνδεση Αγρινίου με Ιόνια: Δεν φτάνει η σωστή θέση, πρέπει να έχει ενεργό ρόλο η περιφέρεια

Το γεγονός ότι ο αντιπεριφερειάρχης Ν. Υφαντής προέκρινε για τη σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό την ανακατασκευή του υπάρχοντος δρόμου μέχρι το Κεφαλόβρυσο και όχι την κάθετη σύνδεση του Αγρινίου μέσω Αγγελοκάστρου, προκαλεί αντιδράσεις και όχι μόνο στην αυτοδιοίκηση.

Τα λάθη του παρελθόντος φαίνεται ότι δεν έχουν διδάξει κάποιους. Όταν στα τέλη της δεκαετίας του 90 σχεδιάζονταν το έργο και λεφτά υπήρχαν κανείς δεν πίεσε, έστω για να γίνουν οι μελέτες. Έτσι τώρα η συζήτηση ξεκινά από το μηδέν… Η πρόταση για σύνδεση με Κεφαλόβρυσο είναι εμφανώς πιο κοστοβόρα, πιο δύσκολη τεχνικά μέσα από το φαράγγι της Κλεισούρας και μάλλον ανέφικτη αν σκεφτεί κανείς ότι μιλάμε για περιοχή Natura… H πρόταση αυτή ξαφνιάζει, αν λάβει κανείς υπόψιν ότι προέρχεται από τον μέχρι πρότινος αντιπεριφερειάρχης Υποδομών, αφού δεν φανερώνει εμπεριστατωμένη γνώση του αντικειμένου. Εντύπωση ακόμη προκαλεί το γεγονός ότι ο νυν πλέον αντιπερειφερειάρχης Υποδομών Γιάννης Λύτρας στη σύσκεψη με τον Χρυσοχοϊδη στην πρόσφατη επίσκεψή του δεν πήρε θέση. Όπως και να χει μετά την επερώτηση του περιφερειακού συμβούλου Ν. Φαρμάκη ο Κατσιφάρας θα αναγκαστεί να πάρει θέση και μάλλον θα “αδειάσει” την αντιπεριφερειάρχη του. Το ζητούμενο όμως δεν είναι αυτό, το ζητούμενο είναι η περιφέρεια να έχει ενεργό ρόλο στο σχεδιασμό και την διεκδίκηση. Να είναι δηλαδή παρών ο Κατσιφάρας, όταν ο δήμαρχος Αγρινίου θα πάει στην Αθήνα να συναντήσει τον υπουργό για να του θέσει κάποια θέματα που αφορούν την περιοχή.