Δράσεις του 2ου ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου

Συμμετοχή στο 3ο Μαθητικό Μαθηματικό Συνέδριο Ν. Αιτ/νίας
Το σχολείο μας έλαβε μέρος στο 3ο Μαθητικό Μαθηματικό Συνέδριο Αιτωλ/νίας . Οι μαθητές της Β τάξης στα πλαίσια του μαθήματος επιλογής (Μαθηματικά) Χαματάι , Μπάκα Φ., Τσέλα Κ, Τσόλκα Δ, Κοτρότσου Α, Σουφλάκη Δ, Αποστόλου Δ. και Ασημάκη Μ. υπό την καθοδήγηση του μαθητικού κ. Καποδίστρια Νικολάου παρουσίασαν το θέμα: «Περιήγηση στα Αριθμητικά Συστήματ»..
Η παρουσίαση ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα με την αναδρομή στην ιστορία των Αριθμητικών Συστημάτων που ανέπτυξαν οι λαοί από τα βάθη των αιώνων μέχρι το πρόσφατο παρελθόν.
Αποδείχτηκε άλλη μια φορά ότι εμπνευσμένοι καθηγητές εμφυσούν με τον ενθουσιασμό τους την επιθυμία των μαθητών να γνωρίσουν και να μάθουν πτυχές της γνώσης που για πολλούς χαρακτηρίζονται δύσκολες και απρόσιτες.
Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια οι μαθητές που εκπόνησαν αυτή την εργασία και ιδιαίτερα οι μαθήτριες Χαματάι και Τσέλα Κ. για την παρουσίαση του θέματος στο 3ο Μαθητικό Μαθηματικό Συνέδριο, η οποία στέφθηκε με επιτυχία. Θερμά συγχαρητήρια και στον κ. Καποδίστρια για την πρωτοβουλία του συμμετέχοντας στο Συνέδριο με μαθητές επαγγελματικής εκπ/σης και την επιτυχή υλοποίηση αυτής .

Εσωτερική Επιμόρφωση σε ελεύθερο λογισμικό – UBUNDU
Ο κ. Παπαθανασίου Λεωνίδας, καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20 και Τομεάρχης του ΣΕΚ Αγρινίου, υπό την εποπτεία του κ. Παπαδάκη Σπυρίδωνα, Σχολικό Σύμβουλο Πληροφορικής ΠΕ19 Ν. Αιτ/νίας, στις 4 και 5 Απριλίου 2013, διοργάνωσαν εσωτερική επιμόρφωση στο σχολείο μας, με θέμα «Ανοιχτό λογισμικό UBUNDU» και αναλυτικότερα:
1. Παρουσίαση του Ubuntu.
2. Εργασία – εξοικείωση με το λειτουργικό.
3. Λογισμικά και δυνατότητες που παρέχονται από το λογισμικό
Συμμετείχαν τριάντα εκπ/κοί του σχολείου μας, οι οποίοι ενθουσιάστηκαν και αγκάλιασαν την πρωτοβουλία αυτή. Η άμεση αποδοχή της, αποδεικνύει τη δίψα των εκπ/κών μας για επιμόρφωση και αναβάθμιση της εκπαιδευτικής πράξης με σύγχρονες τεχνολογίες.
Ο κ Παπαθανασίου σε συνεργασία με τον κ. Μαρκή αναβάθμισαν το εργαστήριο πληροφορικής εγκαθιστώντας το ελεύθερο λογισμικό. Με δική του πρωτοβουλία επιμόρφωσε τους συναδέλφους διαφόρων ειδικοτήτων στο παραπάνω λογισμικό.
Η επιστημονική κατάρτιση, η συναδελφική αλληλεγγύη και η εργατικότητα του συναδέλφου τιμούν τον ίδιο και κάνουν τους μετέχοντες κοινωνούς της προσφοράς του. Ευελπιστούμε να επαναληφθούν τέτοιες πρωτοβουλίες με την ίδια επιτυχία!!!!!

Ομάδα Διαμεσολάβησης για τη Σχολική Βία
Το Κέντρο Πρόληψης Αγρινίου «Οδυσσέας», μετά από πρόσκληση των Υπευθύνων του Προγράμματος της Σχολικής Διαμεσολάβησης του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου, πραγματοποίησε με επιτυχία δίωρο βιωματικό εργαστήριο με θέμα «Διαχείριση συναισθημάτων».Η Ομάδα Σχολικής Διαμεσολάβησης συμμετείχε με μεγάλο ενθουσιασμό και εμπλούτισε τις γνώσεις και τις εμπειρίες της.Επισημαίνουμε ότι η Ομάδα Σχολικής Διαμεσολάβησης λειτουργεί για δεύτερη χρονιά στο σχολείο μας και η ευαισθητοποίηση των παιδιών σε θέματα σχολικής βίας είναι σε ικανοποιητικό βαθμό. Αυτό οφείλεται στην κα. Σταμέλου Παναγιώτα, την κα. Δελημήτρου Κλεονίκη και την κα. Κουρελή Βασιλική, που ως υπεύθυνες καθηγήτριες της Διαμεσολάβησης, λειτουργούν με παιδαγωγική ευαισθησία και επαγγελματική υπευθυνότητα στα πλαίσια του προγράμματος.

Δειγματική Διδασκαλία Μαθηματικών
Η κα. Τασοπούλου Αγγελική εκπ/κός του σχολείου μας, ειδικότητας Μαθηματικός κλάδου ΠΕ03, πραγματοποίησε σε τμήμα της Α’ τάξης του σχολείου μας, στις 10/04/2013, δειγματική διδασκαλία στο μάθημα της ημέρας.Στη διδασκαλία παρόντες ήταν ο Σύμβουλος Μαθηματικών Ν. Αιτ/νίας, κ. Νάκος Κων/νος, ο Σχολικός Σύμβουλος Α’θμιας κ. Μαστρογιάννης Αλέξιος, η Υποδ/ντρια κα Ρούμπου Ελισάβετ, η μαθηματικός του σχολείου μας κα. Αγγελίδη Ειρήνη, η κα Φουρνιώτη και ο κ. Βλάχος Αριστοτέλης.
Οφείλουμε να επισημάνουμε ότι η κα. Τασοπούλου Α. εκπαιδευτικός με επιστημονική πληρότητα, παιδαγωγική ευαισθησία και υπευθυνότητα προσέγγισε τους μαθητές εφαρμόζοντας νέες μεθόδους διδασκαλίας που στηρίζονται στη χρήση διαδραστικού πίνακα και του λογισμικού GeoGebra.Ο κ. Νάκος Κ. ενθουσιάστηκε για τα αποτελέσματα και τον πρωτότυπο τρόπο διδασκαλίας και δεσμεύτηκε ότι θα οργανώσουμε από κοινού δειγματικές διδασκαλίες που είναι ελκυστικές για τους μαθητές και προάγουν τη μαθηματική σκέψη.