Όταν αντί για τουριστική προβολή κάνουμε «γραφεία τύπου»

Επειδή όπως λέει και ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδος Απ. Κατσιφάρας σε κάθε ευκαιρία, είναι «στρατηγικός στόχος είναι η ανάδειξη και η ανταγωνιστική τοποθέτηση της περιοχής μας ως τουριστικός προορισμός», ερχόμαστε με ένα σχόλιο – πρόταση για την προβολή της περιοχής μας.

Έως τώρα η περιφέρεια έχει προχωρήσει σε κάποιες δράσεις σχετικά με τον τουρισμό αμφιβόλου αποτελέσματος έως τώρα. Βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη δράσεις όπως η δημιουργία Παρατηρητηρίου Απασχόλησης και Επιχειρηματικότητας στον Τουριστικό Τομέα, ο «Πράσινος Ξενοδόχος», καθώς και η προώθηση του «Ελληνικού Πρωινού της Δυτικής Ελλάδας». Παράλληλα προωθείται η εκπόνηση σχεδίου τριετούς διάρκειας για την τουριστική προβολή της περιοχής.

Όμως όλες αυτές οι δράσεις για το τουρισμό πρέπει να είναι στοχευμένες και σύγχρονες. Για παράδειγμα η περιφέρεια παρουσίασε πρόσφατα ένα λογότυπο που κάθε άλλο παρά για τουριστική προβολή είναι κατάλληλο. Αν και είναι σε κάποιο βαθμό υποκειμενικό το πως θα κρίνει κανείς ένα λογότυπο, αρκεί όμως να δει τι κάνουν για τον τουρισμό άλλες περιοχές και περιφέρειες όπως η Κρήτη και η Πελοπόννησος.

Παραδείγματα προς μίμηση…
Παράδειγμα πρώτο η Περιφέρεια Πελοποννήσου και το brand name «Μυθική Πελοπόννησος» http://www.mythicalpeloponnese.gr/ που παρουσίασε και περιλαμβάνει ένα πλήρες πακέτο επικοινωνίας (οπτική ταυτότητα, ιστοσελίδα, mobile apps, κ.λπ.) Τα βίντεο για την τουριστική προώθηση είναι απλά εκπληκτικά και για το πιο απαιτητικό μάτι με 3d animation κτλ

Άλλο παράδειγμα η περιφέρεια Κρήτης. Και αν μη τι άλλο στην Κρήτη ξέρουν από τουρισμό. Το project εδώ ήταν η απίστευτη Κρήτη http://www.incrediblecrete.gr/ Πρόκειται για ένα από πιο πλήρη και καλοστημένα τουριστικά site παγκοσμίως… Εκπληκτικό και συνάμα συγκινητικό και το φετινό σποτ προβολής της Κρήτης.

«Γραφεία τύπου» αντί για τουριστική προβολή τα social media της περιφέρειας
Και ενώ σε άλλα μέρη της Ελλάδας δημιουργούν μέσα από καλές δουλειές… βασισμένες σε ένα πλήρες πακέτο οπτικής επικοινωνίας στην περιφέρεια περιμένουμε τα αποτελέσματα της πρωτοβουλίας για το «Πρωινό της Δυτικής Ελλάδας»…. Δυστυχώς η περιφέρεια έως τώρα δεν έχει δείξει καλά δείγμα γραφής… Παράδειγμα γι’ αυτό το γεγονός ότι όταν δημιουργήθηκε ο σάλος για την απόφαση της Περιφέρειας να καταβάλλει 83.025 ευρώ για τη δημιουργία λογαριασμών στο Facebook, το Twitter και άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στην απάντησή της ανέφερε ότι τα social media θα χρησιμοποιηθούν με στόχο την προώθηση του τουρισμού στην περιοχή… Όμως μέχρι τώρα λειτουργούν εν είδει «γραφείου τύπου» της περιφερειακής αρχής… καθώς εκεί δημοσιεύονται οι ανακοινώσεις της περιφέρειας και οι δηλώσεις του περιφερειάρχη

Δ.Π