2ο Συμπόσιο Μάρκετινγκ Τροφίμων & Ποτών: «Αγροτικά Προϊόντα και Μεταποίηση» στο Αγρίνιο

Το 2ο Συμπόσιο Μάρκετινγκ Τροφίμων και Ποτών θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 25 Μαΐου 2013 στο Επιμελητήριο Αιτωλοακαρνανίας στο Αγρίνιο από το ΜΒΑ Διοίκησης Επιχειρήσεων Τροφίμων του Τμήματος ΔΕΑΠΤ του Πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδας. Tο 2ο Συμπόσιο Μάρκετινγκ Τροφίμων και Ποτών έχει θέμα «Αγροτικά Προϊόντα και Μεταποίηση». Επιχειρηματικά στελέχη και πανεπιστημιακοί θα παρουσιάσουν και θα σχολιάσουν επιτυχημένες στρατηγικές Μάρκετινγκ από επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών.

Το Συμπόσιο έχει δύο κεντρικούς θεματικούς άξονες. Ο πρώτος θεματικός άξονας επικεντρώνεται στην «Μεταποίηση των Αγροτικών Προϊόντων» των ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών στη δύσκολη αυτή οικονομική συγκυρία. Ο δεύτερος θεματικός άξονας έχει σαν θέμα «Παράγω στην Ελλάδα» και θα παρουσιαστεί για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η πανελλήνια έρευνα «Ελληνικό Προϊόν και Καταναλωτής», των κ.κ. Γεώργιου Μπάλτα, Καθηγητή Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και Προκόπη Θεοδωρίδη, Επίκουρο Καθηγητή Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδας.